• vixi82

Jag =lång o han=kort...SKOR???

Hjälp, detta med skor har alltid varit min stora ångest.jag hatar verkligen min längd o nu ska jag välja skor för mitt livs viktigaste o största dag!!!Vart hittar jag fina enkla låga skor?Några man kan bugga i på festen efterråt...?

• Svar på tråden Jag =lång o han=kort...SKOR???
  • KatjaB

vet att på pernillasbrud och matildasfest så kan man välja höjd på klacken själv. De har samma utbud, jag gjorde min egen sko på matildasfest och betalar 450 kr för den.

Du kan ju ha en klack på 2,5 cm tex.. annars kanske en ballerina-modell som säkert är dessutom mest bekväm att traska runt i en hel dag

• ElinDaniel

vet att liknande tråd fanns för nån vecka sen, eller så :) Den va intressant. Kanske du hittar den om du söker? Även om den är stängd så ventilerades en hel del bra tankar där :)

Jag är också en långskok-brud. Dock kortare än mannen...

• ElinDaniel

Långskonk-brud, ska det naturligtvis stå :)

• vixi82

tack snälla:)ska genast kika!

• Dragonessa

Om killen är lite kortare än dig i dina skor så kanske han kan stoppa i såna här i skorna?

vet inte vad de heter men det vet jag att fler har gjort då killen behövt "komma upp lite" 'fniss*

www.skotornet.se/product_info.php/korkhalar-herr-p-120

finns säkert att köpa i vilken skoaffär som helst men man kan inte lägga in för många i en och samma sko då börjar skorna att glappa eftersom hälen kommer för högt upp.

• JCM

eli party, köpte du dina skor här?

• eli party

JMC:

Ja jag köpte två par som jag hade på mig på ett par vänners förlovning och bröllop. Dom satt hur bra som helst och fick inte ont i fötterna på hela kvällen!! Fick tom komplimanger för dom :D så mycket lyckat köp!

Det jag tycke var bäst var att jag fick färgförslag som inte ens fanns med på webshoppen då jag mailade och sa att jag sökte en annan nyans av lila! Grym service!

Håller just nu på att tittar över deras Designa din egen sko...alltid kul att ha någon på sig som "ingen" annan har :P

• zandraolsson

jag beställde ett par lågaskor med 2cm hög klack hos divinityred. Brukar normalt sett inte ha på mig klackskor då jag tycker det blir så jobbigt för fötterna men 2 cm klarade tom jag :P!

• Lovecats

Man ska ju inte glömma heller att killars finskor ofta har lite klack

• lemonbird

Jag köpte låga brudskor på www.brandos.se, hans hade typ 2 cm klack så det blev perfekt ihop:)

Svar på tråden Jag =lång o han=kort...SKOR???