brudbukett med rosor
Är det någon som vet ungefär vad kostar en rund brudbukett med rosor, ca 30-35 st kostar? Jag bor i Stockholm.
Är det någon som vet ungefär vad kostar en rund brudbukett med rosor, ca 30-35 st kostar? Jag bor i Stockholm.
1500 kanske? beror ju lite på om du ska ha annat i också, o om det är mycket tidskrävande, bunden i handen eller i hållare osv.. är det en väldigt enkel bukett så kan du nog komma undan billigt.
Men bor du i stockholm kan du ju gå till hötorget, be dem binda en handbunden rund bukett till dig och så sätter du fast sidenband själv sen. Då blir det billigt
På vår blomsterhandel kostar en sådan ca 1500 (ska själv ha en *S*)
Det beror lite på vilken sorts rosor, om du ska ha andra blommor i, vart du går osv. Bäst är att fråga runt bland de florister du funderar på att anlita.
Mellan 1000 och 1500 skulle jag säga mellan tummen och pekfingret. Det beror på vad du ska ha för rosor och vem du går till bland annat. Det finns rosor i många kvalitéer och priserna varierar mellan ca25 och uppåt 50 kr/st eller mer. Det finns enorma skillnader på ros och ros.
Räkna med iallafall 35 kr /st
ok, tack. Skulle ni kunna rekomendera någon bra florist i Stockholmsområdet?
Jag betalade 1400:- för min
Jag kommer och betala 900kr,
då är det en rund buket med röda rosor.
Det som ingick mer var "hjärtan på tråd", pärlor att sätta i roserna och ett corsage med en ros med pärla i.