Tips på resor i januari 2010
Vi ska gifta oss i januari, men vi har ännu inte bestämt vart vi ska åka på bröllopsresa. Jag vill ha massa tips. Vi ska vara borta två veckor och helst åka till ett varmt land.
Vi ska gifta oss i januari, men vi har ännu inte bestämt vart vi ska åka på bröllopsresa. Jag vill ha massa tips. Vi ska vara borta två veckor och helst åka till ett varmt land.
Jag har varit i Australien i Januari helt underbart!!
Vi bodde i Brisbain och åkte på utflykter därifrån.
Ett tipps är the crocodilfarm. Krokodiljägaren som gick på tv det är hans zoo kan man säga. Så jävla fräckt med massor med krokodiler ormar spindlar och all världens konstiga fåglar.
Sedan finns det ju andra ställen där man får klappa kängeruer och koala promenera med emuer..
Sedan har vi ju havet, delfiner mm mm mm...
Vi åker också i januari och åker till Gambia med Ving. Har hört lika blandade recensioner därifrån gällande fattigdom, prostitution mm men också fina historier om väder, natur och omgivningar i de turistvänligare områdena.
Vi ville bara komma till solen för en billig peng men inte resa till de alltför vanliga ställena. Har dessutom bekantas bekanta därnere som kommer guida oss om vi vill.
Vi gifter oss i december men har tänkt åka på bröllopsresa i januari och vi har tänkt oss Bali. Tror det är regn period där då men om jag förstått saken rätt så kan det handla om skurar mest på nätterna.. temperaturen verkar i alla fall vara perfekt