• elinile

Finns det någon här som kan tänka sig att göra ett monogram åt oss??? :-)

Som sagt, någon som kan tänka sig att hjälpa mig? Behöver börja med inbjudningskorten snart, men känner att jag inte riktigt klarar av detta med monogram...

• Svar på tråden Finns det någon här som kan tänka sig att göra ett monogram åt oss??? :-)
  • Fenixx

sms å fotboll skrev 2009-09-28 20:00:23 följande:

www.monogramsidan.se/Det kostar några tior men det kan det kanske vara värt.
    jättebra att ha och göra med kan jag intyga! hon gör även smycken som jag beställt ifrån.
  • starfish

sms å fotboll skrev 2009-09-28 20:00:23 följande:

www.monogramsidan.se/Det kostar några tior men det kan det kanske vara värt.
    var in på sidan och tittade lite, men vad är det man får? trodde man fick hem en stämpel eller liknande. förstår inte riktigt hur de menar....:P
  • Kirsto

Starfish: Det man får om man köper ett monogram på monogramsidan är en digital bild (jpeg i upplösning 300 dpi), som man sen kan använda på valfritt sätt så länge det är för personligt bruk.

• gumzan

kan varmt rekommendera monogramsidan. Kerstin är jättebra att ha och göra med.

Svar på tråden Finns det någon här som kan tänka sig att göra ett monogram åt oss??? :-)