• skål

det ska regna

Försöker att inte deppa ihop. De har ju haft fel förr...
    Idag kollade jag prognosen för den 10/10 (visst det är ett tag kvar så det kan ju ändra sig) Det ska bli ett riktigt REGNVÄDER.
    Grrrr...så arg jag blir

• Svar på tråden det ska regna
  • Jojjo82

Försök att inte haka upp dig på det! På vår bröllopsdagsmorgon kollade jag väderutsikterna på tre olika vädersiter och det skulle vara strålande sol och inte ett moln. Resultatet blev ösregn på vår utomhusvigsel Trots väderkaoset så hade vi ändå världens underbaraste vigsel, så försök att inte fundera så mycket på det du inte kan påverka, då blir du bara onödigt stressad Hoppas att ni får en underbar bröllopsdag!

• TinkerBelle

Men du har ju valt höst månaden framför alla andra...

Förstår att du vill att det ska vara fint, men visst insåg ni när ni valde datum att en vis risk för regn och rusk förelåg?

skål skrev 2009-09-30 13:46:48 följande:
    Försöker att inte deppa ihop. De har ju haft fel förr...Idag kollade jag prognosen för den 10/10 (visst det är ett tag kvar så det kan ju ändra sig) Det ska bli ett riktigt REGNVÄDER.Grrrr...så arg jag blir
  • Frk Eriksson

Ska också gifta mig den 10/10 och kollar väderprognoserna som en galning. Tyvärr ändrar de sig ju hela tiden. Kommer få hjärnblödning innan detta är över!! Håller med om att det inte blir bättre för att man oroar sig men det är lättare sagt än gjort...

• skål

Det regnar på sommaren oxå....

TinkerBelle skrev 2009-09-30 14:03:35 följande:
    Men du har ju valt höst månaden framför alla andra... Förstår att du vill att det ska vara fint, men visst insåg ni när ni valde datum att en vis risk för regn och rusk förelåg?
  • Snoddasen

Vi gifter oss också den 10/10, men regn på bröllopsdagen betyder väl tur? Är det inte så? =)

Det är vi HELT övertygade om =)

• KatjaB

Men då är det väl ett utmärkt tillfälle att skaffa snygga gummistövlar och snygga bröllopsparaplyer.. såg kort från ett bröllop med regn och de var så fina och verkade så lyckliga ändå, trots regn

Svar på tråden det ska regna