• LyckligTjej

Bröllopsresa 1v, vart ska vi åka???

Jag och min m2b sitter och funderar på vart vi ska åka på vår bröllopsresa.
    Vi kommer att åka i slutet av augusti, och det vi söker är sol o bad, god mat och verkligen få njuta av vår resa. Behöver inte vara nån långresa utan medelhavet räcker gott och väl åt oss
    Vi har funderat på ett all inclusive hotell men vi kan inte bestämma vart vi
    ska åka.

Tips önskas!!!!

• Svar på tråden Bröllopsresa 1v, vart ska vi åka???
  • SecretWedding

Italien!! Lago di Garda, Sardinien, underbart!

www.ionianblue.gr/en/ Lefkas, jag har för mig att Appollo åker dit.

Sedan så måste jag faktiskt slå ett slag för Sunwing Resort, det är liksom aldrig fel.

• Arla79

Efter vår resa till Kap Verde i november ska jag meddela om det är ett bra resemål.

• ElinDaniel

Hoppar in för jag undrar detsama, även om vi ska åka lite tidigare... :) Ös på med förslag! Det gillar vi :)

• Arosa

Korsika, toppen om man gillar god mat, gott vin och aktiviteter... kanske inte världsbäst om man bara vill ligga och sola och bada.

• Kandy

Cypern i augusti är underbart!

• LyckligTjej

Tack för alla svar
    Vi har hittat resor på 11dgr så vi kommer att åka till Thailand på vår bröllopsresa,
    dock inte i augusti utan vi skjuter på den tills november istället

• Selma2010

jag vill slå ett slag för Brasilien också! Vi åkte dit i mars i 8 dagar, tog 12 timmar att flyga dit (inkl mellanlanding) så funkar att vara borta så kort tid. Åkte med Ving till Pipa.

• Sandrina

Sardinien är fantastiskt, det kan jag verkligen rekomendera! Ett paradis på jorden!:)

• LyckligTjej

Sandrina skrev 2009-10-07 11:08:21 följande:
    Sardinien är fantastiskt, det kan jag verkligen rekomendera! Ett paradis på jorden!:)

Håller med dig om att Sardinien är underbart, vi va där i somras 

• Det stora Blå

Skulle föreslå att ni väntar till 1:a eller 2:a veckan i september då medelhavets egna semestrar är slut, och allting blir fräschare och lugnare.
    Italien som mål på en bröllopsresa är aldrig fel (Sardinien, Sardinien, Capri, Gardasjön, Amalfikusten).
    Grekland är också helt ok (Skiathos, Santorini, Mykonos, Korfu, Kefalonia, Rhodos, Parga).
    Mallorca är alltid vackert (nordvästra delarna).
    Lissabon (Estoril och Cascai), Madeira.
    Barcelona inkl. de nära stränderna.
    Port el Kantoui i Tunisien.
    Paphos och Polis på Cypern.

• rottizz1

vi var i Dubai- älskade det. Nu 2 år senare ska vi tillbaka igen och vi längtar!

Svar på tråden Bröllopsresa 1v, vart ska vi åka???