• FlipTheFrog

Dela med er av foton på era bröllopsblommor?

Behöver lite inspiration till en enkel brudbukett och blommor på borden och efterlyser foton!
    Har ni några foton att dela med er av? Eller kanske länkar till andras foton?

• Svar på tråden Dela med er av foton på era bröllopsblommor?
  • Tess80

I mitt bildgalleri kan du se min brudbukett, den var simpel och jättefin! Tyvärr har jag däremot inte lagt upp bilder på bordsdekorationerna (blommorna). Men det som vi gjorde var att vi köpte rosa nejlikor och brudslöja som vi satte i oasis och fixade till snygga "blomsterkreaktioner" med dessa hi hi! Billigt och bra!

• lecaroline

Du kan se min i galleriet!

• Linadesign

I mitt galleri finns bilder på bukett och blommor på borden. Buketten skulle jag väl inte kalla enkel direkt, men på borden har vi små vaser från Ikea (5 kr st) med endast en ros i varje + ett grönt strå som vi vikt som en triangel.

• Sonja68

Min bukett med Germini och Gerbera finns i mitt galleri. Bäst syns den på bilderna på sida 2. Där finns också ett foto där våra bordsblommor syns: Tulpaner i vårens färger. Vi gifte oss i april, just före påsk, så det passade fint med tulpaner (som jag dessutom älskar). Enkelt, fint och inte så dyrt

• passionsblomman

Du har väl inte missat galleriet här på BT? Under buketter finns det massor.
    Även Bernzons Blommor som finns i företagsregistret här har en hemsida med många exempel.

• moule

Hej
    Har två brudbuketter i mitt galleri, i standardmappen har jag en bukett som jag vill ha på mitt bröllop och i Starka bilder mappen har jag en bukett som jag band till min kompis.. :)

• ario

Kolla min bildgalleria!

FlipTheFrog skrev 2009-10-06 13:51:30 följande:
    Behöver lite inspiration till en enkel brudbukett och blommor på borden och efterlyser foton!Har ni några foton att dela med er av? Eller kanske länkar till andras foton?
  • FlipTheFrog

Tack för alla galleritips!
    Blir ett besök i lilla blomsteraffären till veckan :)

• lindab87

Kan titta i mitt galleri också rosor och 3 gerbera :) Enkel men fin

• Chrisse och Jonas

Min brudbukett kan du se i galleriet.. var jättenöjd med den. sen på borden hade vi gjort små arrangemang i små glasskålar på fot.. bara tre rosor med lite murgröna och så stenar.. blev jättefint i sin enkelhet.

Svar på tråden Dela med er av foton på era bröllopsblommor?