• Pomparet

Vilka skor ska jag köpa?

Hjälp mig med vilka skor jag ska köpa! Nr 1, 2 el 3 i mitt galleri? Jag vill inte ha så hög klack, max 5 cm (det är lite olika klackhöjd på bilderna).

Har någon av er erfarenhet av Pernillas brudbutik? Hur är storlekarna??

• Svar på tråden Vilka skor ska jag köpa?
  • CeKe

Ditt galleri är inte synligt...

• Pomparet

Tack, ska åtgärda det!

• KatjaB

När gifter ni er?

Om det är höst/vinter/vår skulle hag ta nr3 som känns lite mer klädd. Annars så tycker jag nr1 är väldigt söta, de ser så nätta ut.
    nr2 är ju väldigt klassisk och funkar till allt.

kan tipsa om att matildasfest.com har samma skor billigare

• kikel

Jag älskar numer 3. Var har du fått tag i dom?

• Pomparet

Nr 3 finns även de hos Pernillasbrudbutik.se, Satinskor sidan 3!!! Ja det är lite "mormorskänsla" över dem, ser sköna ut dessutom!!!

• Pomparet

Vi gifter oss 30 januari!!

• JuliaAmalia

Nummer 3, helt klart! Superfina.

• Pomparet

Hittade liknande skor som nr3 från Hassall....de kostar 189 pund!!!!!!! Dyringarna ligger nu som nr1 i galleriet!!

• KatjaB

oj, de var ju jättelika, om det inte tom är samma sko?
    vad det i svenska kronor med frakten?

• Tausen

jag tycker nummer två helt klat!! De var ju jättesöta!!

• lyckans lycka

utav dom tycker jag nog nr 3 .
    köpte mina skor från matildas fest. finns bild i mitt galleri jag är hel nöjd.

• iva olsson

ja matildas fest är billigare absolut men jag fattar inte riktigt hur man beställer?

Var inne och kikade på pernilla men hon hade inte så höga klackar som jag ville ha. Hittade istället samma par på www.divinityred.se Dom har samma skor dom också. Kikade lite på deras designa din egen sko är grymt sugen på att testa :D!

• Miss Biii

Nr 1,tror jag det var?, dem m sidenband, de hade högst klack oxå, såg det ut som, snygg klack! Formen på klackarna hos dem andra gillade inte jag...

• Pomparet

Jo, Hassalskorna (nuvarande nr 1) hittar jag inget pris på förutom på deras hemsida där man inte kan köpa dem, rekommenderat pris i svenska skulle då bli ca 2 200 kr. Nuvarande nr 4 finns på Matildas fest för 450 kr. Ingen frakt inräknad på någon av dem!

• Miss Flower

Har själv beställt från www.divinityred.se och är jättenöjd med allt från valmöjlighet till pris och leveranstiden 3 veckor!

• Humlan66

Helt klart nr 2 tycker jag - så nätta och fina

• Pomparet

Tack, hittade en ny favorit på deras sida nu! Skon Lena
    Miss Flower skrev 2009-10-17 11:11:45 följande:

Har själv beställt från www.divinityred.se och är jättenöjd med allt från valmöjlighet till pris och leveranstiden 3 veckor!
Svar på tråden Vilka skor ska jag köpa?