• tess30

mycket missnöjd med denna strippförmedling!!

Jag anlitade en strippa genom www.svenskstripp.com igår, och jag är fruktansvärt missnöjd! jag hade varit inne och kikat på lite olika sidor innan, bl a bröllopstorget och fått tips om denna sida. Det hela börjar med att killen som ska strippa försöker blåsa mig på 500kr för att vi ska få fotografera showen. Gick jag ju självklart inte med på. Vi skulle betala 2300kr och då få en show på 15 min! Vi fick 6 MIN! Jag kan säga att jag var lagom förbannad efteråt... När jag ringde till strippförmedlingen så fick jag inte ens en ursäkt. Så med detta vill jag då uppmana dem som funderar på en strippa till möhippan/födelsedagsfirande att inte anlita någon från den förmedlingen! Tråkigt att en kul grej ska behöva bli på det viset..

• Svar på tråden mycket missnöjd med denna strippförmedling!!
  • lolca

Varför vill man ha en strippa?!
    Det är för mig helt obegripligt

• Annelajan

Det är aldrig roligt att känna sig blåst...

• BlomAnna

Jisses jag visste inte ens att det fanns strippförmedlingar i Sverige...men det känns som att man nästan kan räkna med att bli blåst av en sån bransch...är väl en aningen ljusskygg verksamhet så att säga...

Håller med lolca (eller om det är IoIca)förstår inte varför man skulle vilja hyra in en strippa, skulle någon göra det på min möhippa skulle jag bara tycka det var pinsamt och obekvämt...

• Yavannakémentari

Ganska onödiga kommentarer från lolca och BlomAnna?

Tråkigt att du blev blåst TS!

• Björnisarna

Låter ju knas ju :S

• tess30

Tack Yavannakémentari, du tog orden ur munnen på mig :)
    Ja, det var lite tråkigt faktiskt..

• kikki kikki

går det inte att kräva tillbaka iaf hälften av pengarna?

Och att hyra en strippa låter som det som mina kompisar skulle kunna göra....skrattar....både jag och mina kompisar har den sortens humor.

• tess30

nej, det är nog ganska så svårt nu skulle jag tro. jag ville heller inte ställa till med någon scen väl på plats, det skulle bara göra saken värre. både för mig själv och för henne vi firade, speciellt..
    haha, ja det kan vara en rätt så festlig sak att göra..

• Timba

Trist ts!

Kan man kontakta Sverker kanske? Eller gå till allmänna reklamationsnämnden? Jag skulle nog försöka få pengar tillbaks jag...

• Timba

Trist ts!

Kan man kontakta Sverker kanske? Eller gå till allmänna reklamationsnämnden? Jag skulle nog försöka få pengar tillbaks jag...

Svar på tråden mycket missnöjd med denna strippförmedling!!