Inlägg från: MittiPrickBrud |Visa alla inlägg
  • MittiPrickBrud

Tantvarning6

Hejsan tanter!
    Kommer ni ihåg mig månne?
    Jag tappade bort mig själv och mitt bröllop blev inställt och allt som var planerat blev helt annorlunda så jag var tvungen att ta en paus. Nu känner jag att jag kan återvända och låta hoppet återvända lite också, så jag tittar in och tvångskramas med den som kommer ivägen!
    *´kramar*

• MittiPrickBrud

Åh, tack för kramar och passionsblomma, du är väl den jag känner igen sen förr, kul kul kul att se dig igen.

Ja du, det blev en hel del förändringar. Inte något som fick oss isär, men vi kom aldrig till altaret. Däremot flyttade vi íhop så vi är ändå ett steg närmre kan man säga. Jag har inte lagt bort tankarna på bröllop än men jag inser att det får ta tid.

I väntan på det får jag engagera mig i andras !
    Har lite roliga idéer och kommer ev att jobba med sånt som har med giftermål att göra. VÅgar inte skriva så mk pga reklamförbudet men....

• MittiPrickBrud

Tack tack!
    Ja då är jag väl nygammal då!

Bra det, i övrigt känner jag mig bara gammal.
    Ett tanttecken är det väl att jag nu ser att klockan är över elva och därmed tandborstdagsQ!

Godnatt på er och på återseende!

• MittiPrickBrud

men vännen då! Har du flyttat?
    Självklart vill jag vara med om det bl ir tantfest!

passionsblomman skrev 2009-10-21 23:13:41 följande

Jamen vad tusan, du kan väl säga liiiite vad det berör för något! Du går ju inte ut med länkar eller vem du är eller så!Vet du förresten, jag har flyttat till Småland! Till ett sagohus, med tornrum och punschveranda och vinkällre! Vi ska ha tantfest här sedan, då kommer du väl? *lägger huvudet på sned*
  • MittiPrickBrud

Och hej alla tanter!
    tack för alla välkommen-tiilbaka-hälsningar!
    Fattar ni vad det värmer att få sånt från en bunt tanter man "tjötat" med en del... Ni är toppen, gamla som nya och jag är glad att åter få vara här och umgås!

• MittiPrickBrud

blää
    Fastnade bland alla vackra brudklänningar!
    Minns hur det var att leta på riktigt, att verkligen tro att det var det bestämda datumet som gällde... Och så b lev det inte så.

Vet inte om jag orkar ta upp planerandet igen.

• MittiPrickBrud

Men oj vad här var sjuka barn och inslagna tänder! Huvva!
    Tänker på er och hoppas allt blir bra snart.

Tittar in på en jättesnabbis. Min egen dator har brakat ihop så jag lånar sambos jobbdator nu då han har paus. Han jobbar hemma idag och sitter klistrad här vid datorn, men nu smiter jag in och tar en snabbis.

kram på er alla söta tanter!

• MittiPrickBrud

För mig får vaccinet vara. har grunnat mycket men kommit fram till att jag inte tar det. Bland annat handlar det om att det finns kvicksilver i det, vilket inte känns hundra att få in i kroppen. Men även det att man ju ofta får sjukdomsliknande symptom av själva vaccinet. Blir som inte värt det då.. Dessutom har det varit så mk varierande bud och tjafs om det hela så jag tänker att det verkar vara osäkert hur bra det är.

Hade jag barn hade jag nog ändå velat att de skulle få vaccinet, för barn hör ju till den grupp som har störst risk att bli sjuka. Vi gamlingar över 30 har ofta ett rätt bra skydd tack v are andra liknande flunsor-..

Tillhör man en riskgrupp ska man nog ta vaccinet....

• MittiPrickBrud

Hej hej passion!

Ja frulle, så är det kanske ja...
    svårt det är det här!!

I övrigt mår jag illa och hade feber i natt, så jag undrar om det är ngt på gång i min kropp eller om det bara är "vanliga" magen... Illamående på fjärde dagen nu, riktigt risig och frysrysig... bläh.

• MittiPrickBrud

Vi får väl kramas och värma varandra på det sättet!
    JÄTTEkramen till er söta tanter!

Svar på tråden Tantvarning6