• Duchess

Tantvarning6

*tittar in*

Jag har _både_ skrivit i brudöverlämningstråden OCH ätit på Kebab Center på Teg i Umeå. Får jag diplom då?

• Duchess

Kom upp till Umeå någon gång och hälsa på alla nätbekanta, så bjuder jag på en pizza på nämnda ställe. De gör faktiskt bra pizzor.. om det nu inte är bagaren som dött... hm....

Aleta skrev 2009-11-03 21:10:59 följande:
    Oslagbart!
  • Duchess

Åh, alla får komma. Vi har stort hus utanför Umeå och kan beställa hämtmat till alla som vill. Inklusive skrovmål från Max

• Duchess

Har ni inte Max där du bor?

Aleta skrev 2009-11-03 22:21:13 följande:
    Max! Hurra, jag kommer!
  • Duchess

Jajjamensan. NK lever och blomstrar. Max lever och blomstrar ännu mer Frasses har vi också, men jag måste säga att jag föredrar Max. Det ultimata är ett Maxmål med extra lökringar samt sourcream and pepper-dip... (märks det att jag längtar efter kolhydrater?)

Har du bott i Umeå, passionsblomman?

passionsblomman skrev 2009-11-03 22:43:15 följande:
    Inte här i Smålandsstäderna nära mitt nya hem åtminstone! ett KLART minus.Annars är ju ett SCHKROOOOV på Frasses också ngot man minns från Umeå...Inte minst då vi hade en Malmöit i gänget som renetiskt övade för att säga "skrov" sådär som han rakt inte kunde! Åh, nu fick jag tillbakalängtan! Fika på NK var gott också, finns det kvar?
  • Duchess

Max i Linköping är bra. Maken kommer därifrån, så jag har besökt den inrättningen. Man ska inte bo längre än två mil från ett bra Max!

Aleta skrev 2009-11-03 22:49:10 följande:
    Jo, tre mil bort, men den är inte bra! När jag bodde i Linköping så var det helt annorlungda.
  • Duchess

Puh.. är det här man hämtar andan när man skrivit långa och krångliga inlägg i andra trådar?

• Duchess

Jasså du.. är du med i R:s musiksällskap?

Fjosok skrev 2009-11-08 19:55:11 följande:
    Tittar in med en hälsning dagen efter. Hämtar nämligen andan än efter en fantastisk balkväll igår med en professor från min hemby, till lika inspektor i centrum. Fin sittning med fin mat och sedan polonäs, vals och slowfox så jag blev alldeles yr. Svängde runt som bubblorna i ett champagneglas bland alla festklädda människor i frackar och fantastiska balklänningar.Åh vilket fånigt leende jag gått med hela dagen.
Svar på tråden Tantvarning6