Inlägg från: passionsblomman |Visa alla inlägg
  • passionsblomman

Tantvarning6

Ge mig EN anledning att du i det här läget ska gå omkring och står UT med något som helst utöver det gräsliga i att din pappa är på sjukhus!

Ät vad du vill! Du har redan varit jätteduktig och känner jag dig rätt så lär du inte övergå till att dricka grädde och leva på Ahlgrensbilar bara för att diet-delen är slut.

Cantaton skrev 2009-10-27 17:06:26 följande:
    Jag överväger om jag ska äta chokladdraperade cashewnötter eller om jag ska stå ut resten av kvällen. Imorgon ingår jag ju inte längre i programmet...
  • passionsblomman

Den anledningen får underkänt!

Lite honumg i ditt thé vore åtminstone på sin plats. Det är bra för allt!

Cantaton skrev 2009-10-27 17:11:24 följande:
    En anledning: Jag är envis
  • passionsblomman

Varför visste jag att du skulle säga att du inte gillar honung? :-d Jag har nog tipsat dig om det förr tror jag...

Och JA de drä andra anledningarna kan du kasta i papperskorgen just i det här sammanhanget.

Vad sägs om självbevarelsedrift, klok omsorg och lite kärlek till dig själv i nuvarande situation?

Klart du har huvudvärk! Det får nästan jag med av att ens tänka mig in i hur du måste känna! Lite nötter med choklad på tror jag skulle vara jättegott för dig och pigga upp litegrann.

• passionsblomman

Du har inga ägg du kan passa på att kasta när du ändå måste sanera allt? Det tycker jag verkar som om det kunde kännas skönt just nu...

Stackars dig!

Cantaton skrev 2009-10-27 18:18:37 följande:
    åh, jag går under... nu skulle jag göra min sista soppa... ni tror inte att jag tappar greppet om burken samtidigt som jag mixar o nu har soppa på tre väggar, hela diskbänken och spisen, hela mig och över all disk... åh, vad jag inte orkar mer.Det enda jag faktiskt åstadkommit idag förutom att sova och handla mat var just att göra rent i köket. Diska all disk, torka av alla skåp, kakelväggen, diskbänken... Heeeelt förgäves... och nu orkar jag inte torka bort nånting alls. Det är ju ÖVERALLT.
  • passionsblomman

Kasta kasta kasta! Rätt i skåpet bá!
    Tjong!

Cantaton skrev 2009-10-27 18:49:56 följande:
    jodå det finns gamla ägg i kylen..
  • passionsblomman

Vilken välsignelse med en godhjärtad sambo mitt i allt!

Du kan ju alltid gå UT och kasta äggen om behovet skulle göra sig påmint!

Men vad ska du äta nu då? För du tänker väl inte hoppa över det?

Cantaton skrev 2009-10-27 18:51:48 följande:
    Nä de får va. Sambon är snäll o gör rent.. o han har hållit på rätt länge nu...
  • passionsblomman

Tack gode Gud för det! att operationen gick bra alltså Cantaton!

Gott med nötter va?

Jo, nu finns det De Luxe-med massa extra ost på.

• passionsblomman

Jättesnabbis. Ha en bra dag alla!
    nu åker jag till min nya gynmott. och sedan vidare för att hämta en bäddsoffa vi tänkte slå till på (Blocket)

Kommer nog bli sent idag.

Sköt om er!

Svar på tråden Tantvarning6