Tantvarning6
ojojoj vilket vinflöde hos tanterna idag!
Härmed utlyser jag; vilket vin är bäst till en hederlig vanlig pizza? Testerna kan börja!!!
DFK, och Aleta, jo jag har hjälpt migsjälv att få hjälp så att säga. Har alltid haft den där lilla känslan av att allt visst det kan bli bättre än skit, så har lyckats att inte ge upp, men varit nära många gånger. Jag går till en psyko terapeut 1gång i veckan sedan 3år tillbaka. Men misstänker att jag alltid kommer att vara lite galen
Passionis, vilket ställe du hittat! Alla hittar på allt möjligt ju! Kanske du ska passa på o bjuda hem nån tant på pizza o vin?
Och Didis, kan det bli bättre? Pizza och porrklub i ett! Sparar ju bensin -tänk på miljön! Detta är ju positivt förutsatt att det är sexiga män i klubben då..... (inte alls sexistisk jag inte...)
Canttant, jag tror att man ändå innerst inne vet vad man vill göra men att andra saker kommer ivägen och kan störa beslut ibland. Men oavsett om man tar rätt eller fel beslut så är det viktigt att komma ihåg att bara för att man gick dit, behöver man inte stanna om man inte vill!
Så många år jag gjort saker som förväntats av mig och jag, dum och artig som man är, uthärdar olidliga fester,sammanträffar, middagar osv. Du gör rätt så länge du känner att du trivs, trivs du inte så åk hem igen helt enkelt
MV, låter ju som en trevlig dag!hoppas du inte får migrän bara...
Nu har vi redan hittat 2 (enligt mig 3) lägenheter som vi ska gå på visning och eventuellt bjuda på... så det känns ju bättre. Men sen kommer tankarna....ska vi avvakta helt och leta igen efter jul? det kostar ju faktiskt med både jul o nyår...och nu när vi måste köpa ny bil (vi får ju ersättning men vi tänkte lägga till så vi får en bättre bil kanske..).... usch...va tror ni om bostadsmarknaden? Eller ni kanske inte har kollat så mycket...
glöm nu inte testa viner, jag behöver veta till den 26nov