Tantvarning6
Om någon undrar över min och sambons bebisförsök och utvecklingen där så står senaste nytt i inlägg 3762 &3763 i bebistråden. Det är en halv bok så hoppa det om ni har ett liv..
Om någon undrar över min och sambons bebisförsök och utvecklingen där så står senaste nytt i inlägg 3762 &3763 i bebistråden. Det är en halv bok så hoppa det om ni har ett liv..
www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3516167.html
Lillabruden, här är tråden du inte hittar. Jag orkar INTE rapa upp hela den grjen här också och ska bespara er det.
Nu får det faktiskt räcka med dramatik i den här tråden ett tag känner jag! Vad är det FRÅGAN om?? Helt galet vad det händer grejor!
Bruttan vilken välsignad tur att det gick bra!
Så du har din kokosnöt kvar...
MV: !!!
*Håller tummarna som bara den!*
Den där lastbilen passar dåligt in i ert sagolandskap Bruttan!
Tur att de har lite självbevarelsedrift och överlevnadsinstinkt trots allt nu och då!
Jag har för tillfället åtminstone en MÄTT och därmed belåten man!
När han kom hem idag visade det sig att han inte kunnat gå ifrån och äta på hela dagen idag och bara druckit 4 koppar kaffe...
...jag ljuger inte när jag säger att han tänkte ta ett par slevar av den ogräddade potatisgratängen som var på väg in i ugnen...
Men nu har vi käkat grillade revbensspjäll, enrisrökt fläskfilé, potatisgratäng och så cantaloupe-melon med ett gott vin till. Och lite salta kex med närbutikens hemmagjorda vitlöksfärskost.
Allt är frid i casa Passion.