Tantvarning6
*pustar och stönar* har nu anmält mig på x-antal hemsidor för hyreslägenhet.....snälla världens makter låt mig hitta ny bostad!!!
Cantaton...jag vet att det är jobbigt *kramar* hoppas pannkakorna smakade
*pustar och stönar* har nu anmält mig på x-antal hemsidor för hyreslägenhet.....snälla världens makter låt mig hitta ny bostad!!!
Cantaton...jag vet att det är jobbigt *kramar* hoppas pannkakorna smakade
kanske bomullstussar att ta bort nagellacket me? o nagellacks borttagare...?
Gå in på esspresso house o plocka socker eller suketter till teet
Ska sanningen fram vet jag itne ens vad en sådan kalender är för något...aldrig haft annat än chocklad kalender...
Ni som ska stå i köket o dona... jag letade efter mitt recept på kotlettraden men den var inte där jag trodde.....ska be om receptet från svärmor igen!
Tills dess är ju denna marinaden alltid en hit på kött;
0,5dl soya
0,5dl sweet chili sås
33cl mörkt öl
2vitlöksklyftor pressade. (eller köp vitlökspuré och släng i några teskedar )
en klassiker!
Idag tvättar jag, igen... har en så fin plan som jag hoppas ska funka...har nu snart tvättat 2maskiner sen har jag bara 1till, dem 2 som snart är klara ska in i torktumlaren o när den är klar är den sista maskinen klar. Då tar jag upp allt och hänger kläder på tork här uppe istället så kan jag gå o lägga mig tills jag ska ut på vift känner mig så smart!! men klart...det smartaste hade väl varit om jag sovit hela natten......
Vad ska ni hitta på idag?
ok mitt inlägg kom 1sida försent sorry...hoppas ni hänger me ändå
usch vad jag tycker det är en jobbig period just nu....det är så svårt att vara positiv
min senaste "finne på röven" är så löjligt att jag skäms.....men min kusin som var tärna på mitt bröllop, engagerade sig inte ens på bröllopsdagen att dyka upp i tid och nu vill hon ha alla bilderna från bröllopet så hon kan göra julklappar av det.... ursäkta! det är mina bilder o hon ska göra julklappar av det.... som sagt, jag vet det är löjligt men kan inte hjälpa att känna så. Hon är så otroligt ful i sitt sätt! Har inte brytt sig ett skit om mig på ett helt år o nu bara för hon vill ha bilderna jagar hon mig! BLÄÄÄ vill inte vara här till jul...jag gömmer mig under soffan...
Jag hoppas ni har roligt på release party (vet inte riktigt vad det är....) och konserten!!
Och ärkeasen kanske ska ställa sig i vår "lilla" storm och råka blåsa bort
Ikväll gjorde vi en supersnabb men supergod middag; stekte laxfilé med olja och citronpeppar (behövs inget annat) och kokade upp vatten, slängde i lite couscous och frysta grönsaker o voilá! Supergott nyttigt och snabbt
ikväll är det mitt favvo program; So you think you can dance!!! Tack o loooov!! har längtat så!!!
jag hade sagt att jag skulle ordna en dvd med bilder o så, hade ju tänkt fixa en liten film med allt till dem närmaste släktingarna och det vet hon! Men hon bryr sig bara om sig själv. Jag orkar knappt bry mig men det är ändå så jäkla irriterande att man ska behöva ha släkt som beter sig så förbannat fult mot en!! hon bara utnyttjar mig o jag hatar det. Men skulle jag be henne fara så blir ju jag en sämre människa än henne...och det vill jag inte vara.
jo precis min mening! men jag känner henne så väl att hon säkert ska använda BARA bilderna på henne och hennes familj inte mig och min man eller andra bilder som har med mitt bröllop att göra. Hon är väldig ego..
tjohej
va kul att det är positivt här idag
själv har jag fikat i stan med väninnan och det var supermysigt, så pass att när min kusin o hennes mamma (som är elak in på benet) kom förbi så förstörde det inte min kväll
känner mig duktig
nu är jag bara så himla trött....blir soffan+filt+en kopp te.
kramiz
vad gör en tant som jag upp kl 1.50 på morgonen? jo jag däckade kl 20 i soffan o sen övertalade mannen mig att lägga mig i sängen...sa ju att jag skulle vakna tidigt men han fortsatte övertala trötta mig :-/
Gällande min kusin, om jag hade gett henne en tom dvd hade hon bara fortsatt jaga mig så det är lika bra att ge henne den o bli av med henne... Men det påminner mig om när hon skulle "kopiera" vhs banden från när vi var små, hon raderade dem......där det varit mysig hemfilm på oss ungar i morfars trädgård när vi var hälften så långa som nu o mindre...var bara myrornas krig kvar.. Men sist jag "nämnde" det så mindes hon inget. Också typiskt henne.
Det som retar mig mest är att hon inte gjorde något för mig under det året vi planerade bröllop. Hon var inte ens på möhippan!
Soldemor, så kul det låter!! Men mannens selektiva minne är mindre roligt. Bara jobbigt när dem beter sig så! *grrr*
Canttant, skönt att din pappa är stabil och att du kunnat ha kul på partyt!! Fick du träffa Carola? Vad tyckte du? Och så snygg du måste varit!!
O jag hoppas verkligen att era ärkeas kan sluta ge er huvudvärk....inget roligt när man blir påverkad så. Rigga upp deras kallingar med lite nyhackad chili barnen kanske kan göra det
fy vad jag är sugen på frukost....har inget hemma o väntar bara på att bageriet ska öppna....
Solde, hur gick bilresan?
Sonja, vilken bild i huvet jag fick ni har nyss vunnit en massa tvättmedel o sen står ni o tvättar av kräk medans du står nästan näck och någon bara öppnar dörren
Tinker, hoppas att näsan på sonen inte blöder mer...ska vi skylla det på växtrelaterade saker? kärlet hann inte med
Cantaton, du var ju hur snygg som helst ju!!! När jag väl fick sidan att sluta snurra så hittade jag bilden Hoppas du kunde njuta ordentligt!!!
Passionis, glöm inte att dammtussarna under sängen bara är änglarnas tofflor som dem glömt när dem varit på besök! men vet hur det är...man bara måste städa ibland för att slippa kommentarer osv... men jag hoppas att trots röran att det blev bra iallafall!!! Lät ju smarrigt me all mat du prata om...
själv blev en drink på puben igår sisådär 4+ och sen gick vi till dansstället och skakade loss...hoppsan trots att jag blandade spriter igår så mådde jag bara lite illa imorse och var trött, sen kunde jag somna o sov hela dagen, ska ju jobba inatt... så jag är för en gångs skull inte bakis! kan det vara att krafterna tyckte synd om mig o lät mig känna mig ung för en stund....? Men det är ju klart...att jag är alldeles öm i kroppen säger ju att jag inte är så ung längre
Heloise, det köket har jag själv dreglat över!!! Och shackrutig golv är något jag älskat sen barnsben!!! (fast du ville ha de på kaklet om jag minns rätt....blir också bra )
Men rostfritt.....ett finger o man ser avtrycket från långa vägar! Det är det enda me rostfritt....det blir skitigt så synligt!
nu ska jag få mat av mannen, han är bäst varit o handlat förnödenheter till mgi (choklad m.m) o nu lagar han mat
kramar till alla!
Stora myskramar till dig!!! Tänker på dig...