Inlägg från: lillabruden |Visa alla inlägg
  • lillabruden

Tantvarning6

usch va trist Dfk att familjen börjat bli svin-sjuka... Men att isolera dottern är väl inget alternativ!!! Jisses! typiskt män kring sjukdom, dem tål ingenting! Akta så han inte är inbillningssjuk bara....

Har ni tänkt på en sak...alla samlades för vaccin och dem vägrade gå förrän dem fått sitt vaccin....men där var ju hur mycket folk som helst! Var man inte sjuk, klart man blir det då ju!!

Jag har sån ångest nuförtiden...vet inte vad jag vill...jobbigt.
    Men fredag bär det av till Lübecks julmarknad över helgen, inklusive dans, bad och massa skojigheter med mina vänninor!

nu har jag inte läst ikapp men hoppas att allt är bra med er!! kramar

• lillabruden

tjohej!

sista nattpasset inatt...ååh så skönt! Sen mina damer, bär det av till Deutchland! YAY!

värst vilka gosaker ni mumsar i tråden idag.....vill också ha

• lillabruden

har nyss skaffat mig twitter....nån av er som har det?

• lillabruden

nu är jag tillbaka i trista..gråa...kalla...sverige... *gör en min* inte för att Tyskland var mycket soligare o varmare, men allt som är variation är bra!

Vi hade superkul jag o tjejerna..men jag får sån ångest när jag kommer hem efter resor....jag trivs verkligen inte i sverige...har liksom aldrig känt att jag hör hemma här! men vi festade loss och shoppade iallafall. Julmarknaden i Lübeck var mindre än jag mindes men o andra sidan...vi gick till butikerna istället o shoppade

hur har ni det här då? är alla friska från svinen än??

• lillabruden

jag shoppade kläder o några flaskor starkt att ge bort i julklapp! Men jag skulle shoppat mer kläder känner jag...modet är snyggare där tycker jag!
    Skönt att du inte fått svinet! men sov så mycket du behöver, det är meningen!!
    Im yours skrev 2009-12-02 05:52:36 följande:

Blomman; Skönt att du är på bebeb "benen", En kompis låter oxå sådär då hon pratar numera. Kul att din syrra kommer.Lillabruden; Ingen baconsjuka här ännu, men massor av äckelväder-trötthet. Dvs, jag sover mycket mer än nöden kräver, ryggen ömmar och varma bad i eget badkar står högt på priolistan. Vad shoppade du för något?Kramar och ta det lugnt med julstöket mina vänner.
  • lillabruden

hon blir nog den bästa vita fjärilen

Sonja68 skrev 2009-12-02 09:29:10 följande:
    Ikväll är det nervöst. Min sexåring ska uppträda med sin dansgrupp från Kulturskolan på Folkets Hus, första gången på stor scen. Hon ska vara vit fjäril ♥www.scenkonstbolaget.se/Sida.aspHär finns att läsa om föreställningen som de ska ha i samarbete med en spansk dansgrupp samt danssällskapen Norrdans.(om någon är intresserad alltså, annnars; hoppa över!)
  • lillabruden

tjohej!
    hela denna veckan har bestått av sova-kolla på bilar-sova-jobba och sedan repris. Jag trodde aldrig slutet skulle komma o sov ut ordentligt på lördagen! Nu är jag äntligen ledig men så har jag 2jobb möten á flera timmar måndag o tisdag...sen jobbar jag torsdag igen med möte där me!! Nu vill jag bara hitta en bil som är bra nog!! Folk är ju dumma....körde över 1timme igår för att titta på en Carisma, frågade killen i telefonen INNAN om han hade åkt så långt för att titta på denna bilen, han sa ja. Väl där ser vi en spricka i vindrutan tvärsöver, motorn lät konstigt o där var läckage i avgasröret. Kunde han ju sagt ju!!!! Dumma pojke!

Frulle, jag har också funderat på implantat...men jag försöker hålla mig för jag har hört att man inte ska amma med silikon? Angående frissan så finns det ju alltid löshår i värsta fall! Men gör digsjälv en tjänst o gå till en bra frisör som lyssnar!!

Cantant, håller tummarna för er!!

Ni som bakat, låter smarrigt o mysigt! jag ska också börja nån dag...............................inte ens julpyntat!

nu fryser jag för mycket...ska hämta min eluppvärmda socka! Mannen gav mig tidiga julklappar (gör vi varje år för att vi inte tycker om julafton..) jag fick en sån socka (OBH nordica) och en värmefilt och ett fotspa!!! han är go! men han kommer inte undan att jag vill ha fotmassage ibland och fortfarande trycker under mina kalla fötter under hans ben när jag kommer hem på morgonen

kramizzz

• lillabruden

tjenis! Har varit på "nätverksträff" med jobbet (vilket innebär nästan 4tim med diskussioner m.m om hur vi ska bättra oss i jobbet o sen är det ingen som gör det ändå....) sen träffade jag min bästis (lite fjortis varning på det ordet...kände mig ung där!) och vi hade en supermysig stund i stan! Nu är jag 1par jeans o en t-shirt rikare men inte mycket fattigare för jeansen var på rea 149kr o tröjan likaså 89kr! Super!!! Köpte ett par jeans igår me, 320kr....men det ingick bälte...bra pris tyckte jag.

imorgon är det tvättdag...blä.

sonja, jättefina bilder! töserna är lika dig

Fjosok, du får ta det lilla lugna!! Tror du behöver besöka oss lite mer *delar ut whiskey och chokladpraliner*

hur är läget med er andra? jag har inte läst ikapp.....*skäms*

• lillabruden

sonja, finns det jeans man inte känner sig lite rund i?? även stretchiga jeans smiter ju.... Jag hittade ett par som jag verkligen vill ha.........1499kr!! nä, provade inte ens dem!

Passionis, låter ju inte alls bra!! Se över dieten också kanske...? Skalpmassage ska också vara bra men stressen måste bort. Jag försöker ta typ 10min varje dag då jag tänker mig till ett bättre tillstånd..att allt händer som det händer och jag kan inte påverka det, allt kommer att bli bra till slut även om det är tufft osv. Det är liksom inte lönt med vissa saker, som att springa efter bussen t.ex..det kommer ju en ny någon gång!

På tal om det måste jag bara citera en vis gammal busschafför...jag var ca 14år och sprang efter bussen som om djävulen jagade mig! Chaffören tittar på flåsande lilla jag och säger 'Det finns 2 saker man aldrig ska springa efter i livet, det är bussar och killar för det kommer alltid fler!!'
    Men eftersom jag hade en sträng mor som väntade mig en viss tid fick jag springa efter bussar ändå.....men killarna har jag aldrig jagat

Jag hoppas på att min extrema trötthet avtagit nu. Har sovit 12timmar i sträck i flera dagar nu!! var är solen!?? vill resa bort till jul men mannen vägrar

• lillabruden

jag vet att jag varit borta ett tag nu, men har tänkt på er alla!!! hoppas ni har det bra o tittar på Kalle nu!!
    God Jul och ät mycket så kan ni rulla hem sen, slipper man riskera krocka i jultrafiken

Svar på tråden Tantvarning6