• Sonja68

Tantvarning6

passionsblomman skrev 2009-11-05 01:11:25 följande:
    Förresten var det en exotisk upplevelse att höra ekot av hyenors skratt här i mörka Småland. Jag lovar, jag hörde sådana! Om det inte bara var vinden som ven runt knuten i höststormen...Jag trodde bara vi hade vildsvin här.
    Vet ni, det hördes ända hit upp till de norrländska obygderna! Trodde där ett tag att jag hamnat på ett Barnforum och att det var Fablernas Värld som diskuterade.
    Kom sedan på att de som diskuterade var för unga för att veta vad Fablernas Värld är får nåt...

Så tråden med häxjakten på svennebananfruar och åsnor är puttsväck nu?! *Yesssss*

Här har vi haft en FEBERFRI natt
    Törs man hoppas på att det nu vänder Eftersom jag är obotlig optimist så gör jag det! Och tar en av Blommis pepparkakor till kaffet. Tackar, tackar!
  • Sonja68

Nämen vad är detta ? Bara eländes elände. VAd är det med Bellis? Förkyld? *orolig*

• Sonja68

MulleFrulle...*kramar om* Ja, ni har verkligen haft mycket omkring er nu, mycket som händer, stora, viktiga beslut och problem och sjukdomar. *kramar om igen extra hårt*
    NÄ, ge inte upp! Du är ju en kämpe, eller hur?! Men jag förstår precis hur du känner...

• Sonja68

Ja tack Didis, blir bra till teet!
    Kul att du kikar in! Allt väl?

• Sonja68
    Fjällbruttan skrev 2009-11-05 09:24:51 följande:
    Frulle, om man ska hitta nåt positivt i alt elände så är det väl att hotellfrukostar brukar vara gott
    JAA!! Och så kan man bara komma, roffa åt sig, stoppa i sig och GÅ! Lämna disk och smultorkning och annat tråkigt till hotellpersonalen. BAra det!
  • Sonja68

*skrattar åt Sagas sopning och och ljusstaksbandybollen*

Just nu är jag varm i hjärtat. Tror aldrig jag varit så GLAD över att min lilla busar och gömmer sig under täcket, stämplar med sina stämplar på mina viktiga papper och knackar frenetiskt på bordsräknaren Och sörplar apelsinjuice i ett kör.

• Sonja68
    Frulle skrev 2009-11-05 12:51:35 följande:
    Idag har jag inte en gravidkänsla i kroppen iaf! HOPPAS denna känsla är rätt nu.Snart kommer en kille hit för att köpa vår sideboard. Han låter skitsnygg på rösten! Kanske han kan få betala i natura??
    Bara han drar ur i tid så...
  • Sonja68
    Panzerfaust skrev 2009-11-05 12:53:14 följande:
    Vafan lite ska det väl få kosta med jul? Det är ju bara dryga 2miljoner lampor man behöver. Nej fram med glöggen och på med lite Trans Siberian Orchestra, här snöar det.
    Har ingen glögg, men Balsam från Riga (sån som man dricker alltså) duger gott. Och varm choklad med Strohrom. Oh yeah! Tack för inspirationen. Ska rota fram nån schysst musik också.
  • Sonja68

Kikar in en snabbis innan det är dags att lägga Lillan.
    Wow säger jag bara, ni har ju tänkt på allt!!
    SMÅLAND HERE I COME!!!
    Redovisningen fixar jag
    1:a eller 2:a sopran i kören - No problem!

Ska nu gå och drömma om Casa Passions SPA, för jag känner att jag verkligen behöver åka på SPA. OCH en Personal shopper för jag har ta mig f*n bara gamla trasor i garderoben.

So long!

Svar på tråden Tantvarning6