Tantvarning6
www.kaplans.se/kaplans/AuctionArt.aspx
mina fina örhängen
www.kaplans.se/kaplans/AuctionArt.aspx
mina fina örhängen
stjärnor får man för vart 3e kilo som man går ner Bra jobbat I'm yours.
Katterna är underhållande, härliga och irriterande!
Idag ska jag vika lite tvätt, varför kan den inte vika in sig själv? så ska vi äta en väldigt sen brunch med ame pannkakor, efter det blir det friskis och efter friskis bastu, och middag med kompisar. En massa serier ska vi se oxå . Vanligtvis träffas vi på måndagar men vi tänkte att en tråkig grå söndag är ju minst lika bra som en måndagkväll om inte bättre!
nu stick jag och Panzer till stan för tv kväll. Jag har gjort en guinnessgryta( otroligt gott) och en valnötspaj med lönnsirap, så det finns fler som släpper loss på helgen haha.
Men grytan är inte onyttig, pajen är dock smockfull med kallisar men det struntar jag i!
Ha en bra kväll, och babou det är en tjej med i bonde söker fru, en av mina närmaste vänner bor nära henne i Månkarbo, och jag försöker/försökte övertala Panzer att köpa hus där men han är på.
Jag gillar itne vanlig kebab, men kycklingkebab är gott.
Ett varmt bad fungerade för mig, men det är ju bara temporärt tyvärr.
Det är inte så långt kvar nu tjejen och du har varit så himla duktig, jag klarade bara 26 dagar sen bröt jag ihop. Allt vart bara meningslöst, trist och jag kände mig håglös. Då fick det räcka för mig
recept kommer ikväll för de som vill ha
Du, jag längtade oxå efter rostbiff och i mitt fall potatissallad( som jag inte är ett fan av i vanliga fall)
åh en sådan skulle jag vilja ha.( provdocka)
Jag fick min tenta idag och det var ris och ros, jämn fördelning. Jag måste kompletera en fråga men de andra 2 var bra. Är det inte konstigt att de svar man är nöjd med själv är de som alltid är fel, medans de svar som består av en massa skitsnack och runt dravel är de som är bra?
Jag har även bestämt ett uppsatsämne, eller näst intill, jag ska ge mig på det imorgon. Om jag kommer åt olika barnkataloger utomlands så blir det en handlingsplan för hur man kan förbättra barnkataloger på bibliotek.
Känns som att hoppa fallskärm med trasiga snören eller nått, fritt fall. Men jag verkar ha fått en väldigt trevlig handledare som var engagerad och pushar mig i rätt riktning.
MV: hon låter ju helt bindgalen, som tinker skrev en bunny boiler.
Vad roligt med nya fina mattor Blommis!
God förmiddag!
vad är NUPP bruttan? Låter misstänkt likt nupp*,men är det verklgen så man kollar hur bebisen mår? Om det är, så tror jag att jag kommer gilla att vara gravid haha.
Jag håller på och förbereder lunch och sedan ska jag läsa en uppsats och sammanfatta den på en sida, sen är det friskis som gäller.
Mkt man-klubbning i tråden, min är ganska bra just nu, men jag är säker på att det är efterdyningar av nya datorn.
Wow tänk vad de kan göra saker, är det inte häftigt!
Får jag fråga varför man gör NUPP istf fostervattensprov, är det bättre för bebisen?
Blomman: Tirza terrorist har klöst på tapeterna, men det gör inget för vi skulle ändå tapetsera om Hon är så himla härlig så fort hon gör nått galet så slönger hon sig framför fötterna på oss och kurrar, hon är som Nermal i Gustav ungefär, jag är världens gulligaste kattunge!