Jag måste bara berätta något.
Jag skulle handla på blocket och skickade iväg ett intressemail till säljaren. Jag fick ett telefonnummer av henne, hon ville prata mer per telefon.
När jag ringde så lät hon smått otrevlig! Frågar misstänktsamt varför jag ringer och vem jag var.
Jag förklarade att du ville att jag skulle ringa och du mailade mig för 10 minuter sen.
"Det kommer jag inte ihåg, men vad vill du då?"
Berättade att jag ringde om annonsen hon lagt ut på Blocket och att jag var intresserad.
När jag frågade vad frakten kostade för att få det skickat, säger hon att "det tänker inte jag lägga ner tid på, det får faktiskt du själv ta reda på"
Då frågar jag henne om vad hon trodde att paketet skulle tänkas väga. Då säger hon "det vet inte jag och jag tänker inte heller jobba ihjäl mig för att ta reda på det"
What!!!Jag förstår ingenting alls? Hon ville ju att jag skulle ringa.
Jag sa då att det blir ju svårt för mig att gissa hur mycket det väger och betala in en summa för något som kanske inte alls stämmer.
"Jag säljer ju det här billigt och det står många på kö, hur ska du ha det!"säger hon.
Jag blev helt stum. Så det blev inget köp för mig, jag vågar inte betala in något till hennes konto, då får jag väl inget paket. Jag kan fortfarande bara inte förstå hur man kan vara så otrevlig. Fy vilken människa!