Tantvarning6
Väger du pastan osv? Jag tar ca en handfull med pasta till en portion.....
Och jag äter mycket ägg
Och massor med grönsaker för det älskar jag!!!
Hur går det för dig med xtravagansan?
Väger du pastan osv? Jag tar ca en handfull med pasta till en portion.....
Och jag äter mycket ägg
Och massor med grönsaker för det älskar jag!!!
Hur går det för dig med xtravagansan?
Oj!! Grattis!!!!
Jag har provat pulver, åt Noka dieten..men eftersom jag har problem med mat sedan evigheter sen så missbrukar jag bara det... När jag åt Cambridge tog jag bara 1påse/dag och på 4de dagen låg jag i soffan och kunde inte ens öppna ögonen så ont jag hade i hela kroppen.... Noka gick väl bra men fick inte det resultat jag ville ha, trots att jag åt 3 påsar istället för 4..
Jag hade en 'undantagsdag' igår då mannens morfar fyllde 80 så det blev smörgåstårta o hallontårta.....och självklart mat med hem (portugiser tror att världen går under om man inte tar med sig rester hem.....)
Idag är det på det igen...efter att resterna är uppätna!
Tinkerbelle,jag tror på det med läraren. Dem _ska_ vara utbildade att ta itu med såna saker.. Hade jag varit lärare hade jag nog haft en genomgång med både barn och föräldrar rent allmänt om hur viktigt det är att ta med sig och att äta mellis!!
Sen undrar jag....är flickan som vill ha din dotters mat överviktig? Kan ju faktiskt hända att hon inte blir mätt på det hon får med sig......
När man är sjuk i en ätstörning så bryr man sig inte om hur kroppen ställer sig....så länge man går ner i vikt... Men är mycket friskar idag, även om jag inte är fri... Jag kämpar på!
*lånar mina varma ullsockar till dig*
Tack, jag försöker verkligen att göra en bra diet denna gången. Jag nekar mig inget men försöker att hålla mig till sallader. Och träningen såklart.
Ullsockarna är supermysiga!!! Inköpta på Malmös julmarknad för 149kr, best spent money ever!!
Panzer, hur kan dem ta pengar så utan att du har en tv??!!??! Och vem har sagt att du har det!?! förfärad är jag.....
jag är en sån dumbom som betalat från början....det är svinigt dyrt för att bara se en massa reklam på tv!!!!!
*håller tummarna*
tjenis!
Jo, tror nog att jag oxå varit med sedan begynnelsens tider.....kanske lite efter men ändå i första tråden
MittiPrickbrud, välkommen åter och stora kramar finns det alltid gott om här!!! *kram* vad som än hänt er så verkar det ju ändå som att ni mår bra...eller?
Vem var det nu som skulle handla från blocket...? minnen är inte vad det var.... men hursomhelst. Vill man sälja så får man sälja, inte vara otrevlig och kort i tonen och bete sig som en riktig surkärring!!! Nä, jag hade inte handlat från en sådan!!
Jag skulle sälja mitt löpband en gång (jo hade faktiskt en, stod så fint i källaren ) och en dam ringde mig trots att jag inte angett mitt nr, utan bara mailen, hon hade slagit upp min på eniro.....jag hade jobbat natt och hon väckte mig mitt i min skönhetssömn men jag var ju ändå trevlig! Inte övertrevlig, blev ju faktiskt lite putt att hon ringde o väckte mig...men sen vågade hon inte pruta och köpte löpbandet
Jag tror jag har en infektion i kroppen är så förbannat öm i kroppen men alvedon hjälpte...o ena örat känns som det ska sprängas!! bläää....
Har jag sagt att vi letar ny lägenhet eller radhus?