• Frulle

Tantvarning6

Måste jobba i morron.. Har inget hotell att bo på då.

passionsblomman skrev 2009-11-12 12:23:14 följande:
    Nä, det är klart du inte kan! Hade du trott det? Ligg ner och vila dig har jag ju sagt!Du ska antagligen inte jobba imorgon heller.Sår i munnen ska man faktiskt vaa försiktig med, inte minst i influensatider. Nu hör du vad jag säger och bara är rädd om dig!
  • Frulle
    Nää va jobbigt...
    Detta måste vara så fruktqnsvärt för dig!!!!!
    Cantaton skrev 2009-11-12 12:34:46 följande:
    Idag vaknade jag med världens huvudvärk... och somnade om... och vaknade igen vid 12... och sedan fick jag ett samtal från pappas sambo. Pappa har fått en blödning till, ett nytt dränage är insatt, han är åter nersövd och i respirator... Som om min huvudvärk blev bättre av det?Nu tycker sambon att vi ska gå ut och äta lunch. Kanske en idé?I eftermiddag ska jag på inspelning av Skavlan..
  • Frulle

haha en stockholmstant??
    Pappas nya sambo är ju där. Orkar inte ligga dålig med nån jag knappt känner..

passionsblomman skrev 2009-11-12 12:53:44 följande:
    Men herregud! Kan du inte få lägga dig hos din pappa då? Eller hos nån Stockholmstant!
  • Frulle

Hej,

Kram till dig Cantaton!! Många kramar!!

• Frulle

Ja mina problem är ju en fjärt i rymden nu, men oj oj va jag har gråtit i natt. Av smärta. Jag kan faktiskt ärligt säga att jag aldrig i mitt liv haft sådan smärta..
    Nej jag kan inte jobba idag. Finns inte en suck i världen.

• Frulle

Har försökt ringa min tandläkare utan framgång. Förjävligt att man inte ska kunna prata med någon kunnig när det är panik!!

• Frulle

Här var det tanttomt ikväll??!!!

Kan det kanske vara vin och idol som håller er borta??

Sonja, klart du ska skriva glada saker här!! Det har varit såååå mycket dystert här sista tiden!

Jag kan meddela en liten till glad nyhet.. Idag var hantverkarna KLAAAAARA med vår lägenhet!

• Frulle

Fy va trist!!

Men kanske det var bra då?! Det visar ju att det verkligen var något skumt och att detta kanske skulle ha kostat er en massa i slutänden!!

lillabruden skrev 2009-11-14 01:15:57 följande:
    Skön eftermiddag Cantaton!Och Sonja, skönt att lillen är frisk och allt Frulle, hoppas ni kan komma hem snart nu när det e klart!!Passionis, hehehe låter ju för sött.....fast lite elakt att tycka så när man vet att dem är drogade men ändå....Ni ska alla ha ett stort tack för alla gratulationer om lghten....men det var för tidigt...Jag misstänkte lite skumligheter angående badrummet. Och jag föreslog en sådan öppen besiktningsklausul men det var "för sent" för det enligt mäklaren. Så jag ringde föreningen och fick reda på att dem sagt små vita lögner. Dem sa att badrummet fått en läcka i rören och föreningen hade stått för renovering av badrummet. Detta stämde inte. Föreningen gjorde inget utan ägaren renoverade och betalade själv. Det var fackmannamässigt gjort och det fanns dokument på. Renoveringen gjordes 'någon gång mellan 2003-2005'... Så långt tänkte jag 'ok, det låter ju bra ändå'Sen kommer informationen om att en statuskontroll gjordes 2007. Där var en 'upplysning' (som en anmärkning eller 'tänk på detta', inget akut fel alltså) det stod att där var fukt vid brunnen.Där bestämde vi att 2007 var ändå 3år sedan och var det ofarligt då kanske det är dags att fixa inom nått år. Plus att på visningen öppnade jag duschkabinen och det kom en stank från brunnen.... Så jag ville ha en besiktning gjord med fuktmätning. Att beställa en sådan tar ju inte lång tid precis.Säljarna ansåg att detta var fullständigt onödigt för att det fanns papper på allt. Jo, papper eller ej, det var 3år sedan.Sedan menar mäklaren på att dem ville göra en snabb affär och det innebär att dem erbjuder lägenheten till budgivaren under oss. Vi bjöd alltså 920 000kr, dem andra 900 000kr.Säljaren ger upp 20 000kr pga några dagars uppehåll av påskrivandet av kontraktet för att jag vill ha en besiktning!! Något skumt. Det var inte meningen vi skulle ha den antar jag, men sur o ledsen blir jag Hade börjat möblera i huvet ju
  • Frulle

Själv har jag haft ännu en sömnlös natt pga smärtan.

DIIIDIS! Var ÄÄÄÄÄR DU!?!?!?

• Frulle

Hej alla..

Har nu äntligen fått internet!

Igårkväll var det akuten med munnen.. Jag satt och SKREK och grät i ren panik över smärtan.

Passion, jo jag äter både Citodon och en som är ANNU starkare.

Svar på tråden Tantvarning6