Inlägg från: passionsblomman |Visa alla inlägg
  • passionsblomman

Tantvarning6

Usch!

Sonja68 skrev 2009-11-04 21:27:29 följande:
    Det här är 5 mil från oss. Och jag får ont i magen när jag läser
  • passionsblomman

Men shit!
    Vad fasen äter du egentligen!!!

Frulle skrev 2009-11-04 21:34:21 följande:
    Nä dom har sagt åt mig att P-piller är no no. Ja hade jättehögt blodtryck redan när jag var runt 20 år plus att mamma haft sina hjärtproblem.Jaa jag frågade läkaren förut på kul vad som händer OM man skulle bli gravid på dessa piller. Hon sa: Jaa barnet får typ alla skador man kan få. Hjärn, skelett, ansikte.. Ja allt!
  • passionsblomman

Nysmakat tips: Ballerina Pepparkaka! Goda! Jag åt just fyra stycken!

Oj, inte vad du vill tänka på kanske Cantaton...men någon annan tant vill kanske ha en till morgonkaffet imorgonbitti?

Eller om Lillabruden jobbar inatt...

Låter som en god dag imorgon Cantaton. Jag håller så himla mycket tummarna för din pappa. Väntar spänt på vidare rapporter.

på dig och sov så skönt!

• passionsblomman

De är värda att höra ändå, så jag vet om jag ska gråta eller skratta tillsammans med dig.

Jag vill veta och dela oavsett!

Cantaton skrev 2009-11-05 00:38:49 följande:
    Haha, jag kan äta dem nån annan dag. Jag åt faktiskt glass och choklad igår Nu får synderierna vänta ett tag igen.Ja, så länge rapporterna är goda är de ju värda att vänta på Stor kramis o natti
  • passionsblomman

Piddelipom piddelipom...*nynnar för mig själv*

Ja det kanske det gör Nu är han nog en prins igen va?

Men jag önskar att Aleta har en kopia på sitt sista inlägg, för det kan hon gott klistra in i den tråd som finns kvar.

• passionsblomman

Ja det vet jag väl! Och vore det fråga om något djur så skulle jag inte tänka på åsna i första hand.

Heloise skrev 2009-11-05 01:02:10 följande:
    Äsch han är alltid en prins, ska mer till för att han ska vara nått annat haha.
  • passionsblomman

Jag har haft högläsning för min sambo ur kvällens såpa, och han satt här och såg ut som en fågelholk. Sedan skrattade han jättehögt när vi kom till den mer leldiga delen med svastikor och annat. Sedan blev han arg, eftersm dumhet tenderar att reta upp även hoom.

Men han blev glad när jag läste upp mina och Panzers inlägg i tråden om soldater! Lite rörd t.o.m den gamle räven.

Oj, där dök det visst upp ett djur igen!

Förresten var det en exotisk upplevelse att höra ekot av hyenors skratt här i mörka Småland. Jag lovar, jag hörde sådana! Om det inte bara var vinden som ven runt knuten i höststormen...Jag trodde bara vi hade vildsvin här.

Svar på tråden Tantvarning6