Tantvarning6
ÅÅh grattis!!!
Själv lyssnar jag på mitt nyinköp. Det får helt enkelt vara jul i november när Carola släpper nytt...
ÅÅh grattis!!!
Frulle, åh, en liten flicka
Nu drar jag till Örebro för resten av dagen. Hoppas få lite lugn i kroppen. Jätteskönt att "slippa" sjukhuset för en dag... Har laddat in nya skivan i mobilen eftersom jag inte hann lyssna klart...
Hihi. Något sådant skulle vi väl aldrig tro om dig
Kram till er alla. Ni är så fina.
Idag vaknade jag med världens huvudvärk... och somnade om... och vaknade igen vid 12... och sedan fick jag ett samtal från pappas sambo. Pappa har fått en blödning till, ett nytt dränage är insatt, han är åter nersövd och i respirator... Som om min huvudvärk blev bättre av det?
Nu tycker sambon att vi ska gå ut och äta lunch. Kanske en idé?
I eftermiddag ska jag på inspelning av Skavlan..
"alltifrån att han blir sig själv helt och hållet till att han inte vaknar mer". Så mkt kan läkarna säga om hans förutsättningar just nu...
Tack fina du. Tur att jag känner så mycket kristet folk som vill be...
Men kära hjärtat *kramar om*
Åh, jag både vill och inte vill göra något.. Känns hur som helst värdelöst att fördriva tiden framför datorn när det inte händer något på den... Några bra förslag? Ända sedan första blödningen har jag velat skriva, men jag har inte inspiration...
Jag var på danceaerobic på eftermiddagen och efter det följde en kompis med hem. Hon åt här, vi tittade lite på Idol och Skavlan och åt lite naturgodis och pratade en massa. Hon gick hem nu. Så har inte funnits anledning att tantchatta