• Frulle

Tantvarning6

Hej alla,

Det är så många som är hängiga och deppiga nu!! Mörka jävla årstid!!

Jag blev dock glad nyss.. Det kom in en kille till mig här i receptionen och TACKADE mig för att jag är så glad och ler! det gör hans dagar lättare sa han!!

• Frulle

Jaaa känns helt galet att ha fått se SOLEN!!

• Frulle

Ja, ska bli rätt skönt faktiskt!

Och din kväll låter ju inte fy skam den heller!!!
    Ha så jäkla kul nu!!

Nu loggar jag av och så är jag hemma på söndag igen.

Puss o kram alla.

Sonja68 skrev 2009-11-26 13:44:45 följande:
    Och Frulle, du har ju Skottland och whiskeyn att se fram emot Jag har bjudit hem några tjejer till mig på Tacos, vin, kex o ost imorgon kväll, och sedan blir det Rockafton med inslag av disco och schlager på Folkan. Stans bästa band spelar rockcovers Löningshelg, det kan bli riktigt kul!Ungarnas ryska på lördagmorgon är INSTÄLLD! Men oooooo så tråkigt *fnissar och funderar på exakt huuuur länge jag ska ligga och softa i sängen och vara lite bakis på lördag*
  • Frulle

Hej hej!!

Eller som man säger: Hellooooo!!

Hemkommen från Skottland. GUD så mysigt vi har haft det.
    Igår hade vi jättefint väder. Strålande sol och otroligt trevliga scottar.

Vi var på Edinburg slott och kollade och fotade som tokar. Där hade dom även en liten wiskeyprovning.
    Sen satt vi på en GENUIN skottsk pub och drack öl.

Nä vi har haft det underbart. Jag vill absolut åka dit igen!!

• Frulle

haha Nys i knävekcet!! Det var kul!

Kjell Präst skrev 2009-11-30 09:28:30 följande:
    För att pigga upp eventuella morgontrötta tanter vill jag gärna dela med mig av två visdomsord som min fru (Nej, Frulle, hon är inte "min man")levererade igår. Min fru är en mycket klok kvinna, dock försöker hon ibland få alltför mycket att rymmas i den arma skallen. Alltså sa hon till vår förkylda tioåring: "Nys inte rätt ut i luften, nys i knävecket istället"Och när mobiltelefonen ringde: "Är det min väska som väskar?"
  • Frulle

Jaa han blev så rörd när vi tog han, och sen sa han igår attd et var den absolut bästa present han nånsin fått!

Sonja68 skrev 2009-11-30 12:03:18 följande:
    Kjell & Tinker: Tack för gott skratt ang felsägningar Frulle; välkommen hem! Vad kul att det blev lyckat och att ni fick en trevlig helg. Vad tyckte pappsen?
  • Frulle

haha, men Kjell.. Är du SÄKER på att hon inte tar en liten virre i smyg då och då??

OBS att jag sa HON!

• Frulle
    Ja du får leta lite.. hoho..

Kjell Präst skrev 2009-12-02 08:12:16 följande:
    Det är en tanke! Vi har visserligen ingen sprit hemma, men kanske hon har gömt något i sin garderob?
  • Frulle

Nu har vi fått första budet på vår lgh!!!
    Passion, nu vet du exakt hur jag känner i magen!!

• Frulle

Ja!!! Men nu plingar det inte!!
    haha.

Äh jag får väl ha lite is i magen.. Det kommer ju inte bud med 5 minuters mellanrum heller.

Sonja68 skrev 2009-12-02 11:55:46 följande:
    Iiiiiiiih! Vad spännande Får du också pling i telefonen när de budar
Svar på tråden Tantvarning6