• Cantaton

Tantvarning6

Inte än. Jag har inte hört mig för... Men antagligen har väl inget större allvarligt hänt, för då hade jag väl vetat det.

Sonja68 skrev 2009-11-17 12:24:10 följande:
    Hej hej Cantaton!Nåt nytt om pappa?
  • Cantaton

Jag är jättejättetrött. Jag var vaken och grät halva natten för att jag hade sån ångest inför lektionen idag.. blandat med oron. Väldigt trött.

Sonja68 skrev 2009-11-17 12:29:18 följande:
    Ja, antagligen. Hoppas allt är bra.Hur mår DU?
  • Cantaton

Jag orkade inte ta upp det när jag var där eftersom inte rektorn var där hur som helst... men jag ska se om jag kan få en tid hos kuratorn så att jag kan få höra om vilka olika alternativ som finns i sjukskrivningsväg..

Sonja68 skrev 2009-11-17 12:39:19 följande:
    Du, de där lektionerna, finns det nå'n möjlighet att du kunde slippa dem framöver? De verkar inte precis ge dig någon positiv energi *kramar om*
  • Cantaton

Pappa svarar inte på väckning idag... Öppnar inte ett öga, rör inte en hand.. ingenting. De ska göra ett EEG på honom.

• Cantaton

Åh varm choklad var ju precis vad jag kände för på stan.. var köpte jag inte så jag kunde göra det för..

MV85 skrev 2009-11-17 14:20:24 följande:
    Mulle: Hoppas verkligen ni får ordnat med lägenhet och allt på den fronten, och att din tand slutar vara ond och äcklig! Eller ja, hålet efter tanden så klart Cantaton: Håller tummarna för din far, och har honom även med i mina böner. Jag hoppas verkligen det kommer gå bra, och hejar på från sidolinjerna redo med kramar och varm choklad när det behövs (ja, jag är skadad av att bo bredvid en stor bandystad) mot diverse bekymmer.Själv har jag fortfarande inte pallrat mig i säng sedan igår utan har nu varit uppe i inte mindre än 28 timmar.Väl värt det kan jag säga!Den underbare mannen jag träffat kom hit sent i natt efter att jag bjöd över honom vid 22-tiden (skickade inbjudan då alltså) så fyra timmar senare dök han upp! Han hade nån jobbgrej som var tvunget att vara klart och ivägskickat innan morgonen så han kom inte iväg förrän klockan var närmare ett och skulle dessutom äta på vägen - men fram kom han!O inte nog med det... När han dök upp hade han med sig en blomma (nej jag vet inte vilken sort det var, men den var fin o inte en ros - men röd) o sa förlåt för att han blev så sen Märk väl, vi hade inte sagt någon tid.Så i morse (ehmn.. okej.. kvart över nio..) åkte han hem igen för att ta tag i mer jobb och jag åkte en halvtimma senare över till en kompis för att dricka kaffe - o där blev jag kvar till nyss.Helt otroligt vad mycket (och lite) man kan få gjort på ett dygn om man skippar att sova!
  • Cantaton

Jag vet inte. Vet inte när de skulle göra det heller. Jag orkade inte lyssna ordentligt... Vet iofs inte om hon berättade heller. Kan alltid ringa sjukhuset och fråga, för dem har jag inte pratat med själv... Men just nu orkar jag inte.

passionsblomman skrev 2009-11-17 14:36:30 följande:
    Åh NEJ! Vad läskigt och nervöst! När får man veta EEG-svar då? Idag eller?
  • Cantaton

Har ni också konstig färg ute? Utomhus är som ett sånt där sepiafotografi i färgen... jättekonstigt.

• Cantaton

Tack, ni är så fina. Just nu orkar jag ingen-ingenting. Jag vill ha varm choklad, men ingen som bor nära är hemma. Skola, nytt jobb, husvisning...

Jag är så trött. Har nog lust att göra nåt, men inte ork. Har hållit en lektion på morgonen och därefter gått på stan och handlat till de där kalendrarna... har ingen aning om hur många saker jag är uppe i eller hur många kronor jag spenderat...

Har fått musmattor i utbyte mot bokmärken på tomtar och änglar, kommer få fem påsar Aloe Vera-heatloation av en kompis som hade dessa som varuprover, kommer även få reflexer, pennor och nyckelband gratis. Sedan har jag köpt en väns singel för 20kr (kompispris).

passionsblomman skrev 2009-11-17 14:49:17 följande:
    Du, det är helt ok att inte orka i ditt läge. Sorry om det blir tusen frågor här också, för det får du ju mer än nog av irl antar jag. Var här och andas lite istället och berätta det du orkar och ids och så kramar vi dig däremellan!
  • Cantaton

Fjäll, värsta bästa (om man nu kan använda dessa ord ihop...) chokladen!

Köttgryta låter så gott när det är sånt här väder. Middag orkar jag inte tänka på än på ett tag...

Svar på tråden Tantvarning6