Tantvarning6
Inte än. Jag har inte hört mig för... Men antagligen har väl inget större allvarligt hänt, för då hade jag väl vetat det.
Inte än. Jag har inte hört mig för... Men antagligen har väl inget större allvarligt hänt, för då hade jag väl vetat det.
Jag är jättejättetrött. Jag var vaken och grät halva natten för att jag hade sån ångest inför lektionen idag.. blandat med oron. Väldigt trött.
Jag orkade inte ta upp det när jag var där eftersom inte rektorn var där hur som helst... men jag ska se om jag kan få en tid hos kuratorn så att jag kan få höra om vilka olika alternativ som finns i sjukskrivningsväg..
Pappa svarar inte på väckning idag... Öppnar inte ett öga, rör inte en hand.. ingenting. De ska göra ett EEG på honom.
Åh varm choklad var ju precis vad jag kände för på stan.. var köpte jag inte så jag kunde göra det för..
Jag vet inte. Vet inte när de skulle göra det heller. Jag orkade inte lyssna ordentligt... Vet iofs inte om hon berättade heller. Kan alltid ringa sjukhuset och fråga, för dem har jag inte pratat med själv... Men just nu orkar jag inte.
MV, mysig natt.
Har ni också konstig färg ute? Utomhus är som ett sånt där sepiafotografi i färgen... jättekonstigt.
Tack, ni är så fina. Just nu orkar jag ingen-ingenting. Jag vill ha varm choklad, men ingen som bor nära är hemma. Skola, nytt jobb, husvisning...
Jag är så trött. Har nog lust att göra nåt, men inte ork. Har hållit en lektion på morgonen och därefter gått på stan och handlat till de där kalendrarna... har ingen aning om hur många saker jag är uppe i eller hur många kronor jag spenderat...
Har fått musmattor i utbyte mot bokmärken på tomtar och änglar, kommer få fem påsar Aloe Vera-heatloation av en kompis som hade dessa som varuprover, kommer även få reflexer, pennor och nyckelband gratis. Sedan har jag köpt en väns singel för 20kr (kompispris).
Fjäll, värsta bästa (om man nu kan använda dessa ord ihop...) chokladen!
Köttgryta låter så gott när det är sånt här väder. Middag orkar jag inte tänka på än på ett tag...