Inlägg från: passionsblomman |Visa alla inlägg
  • passionsblomman

Tantvarning6

Varför ville den inte göra versaler nu då?

passionsblomman skrev 2009-11-11 20:19:59 följande:
    dåså: trevlig helg!!!!! :-d :-d :-d
  • passionsblomman

Dåså Lillabruden! Då drämmer jag till med ett rungande GRATTIS GUMMAN!!!

Håll med om att det känns FETA vuxenpoäng att köpa en bostad!!!

lillabruden skrev 2009-11-11 20:47:25 följande:
    Jo vi har räknat med en ränta upp till 8% och kollat och kollat och tribbelfibbel kollat. Banken också och dem ringde för några timmar sedan och OKade allt. Vi har t.o.m pengar över på sparandet vilket är bra ifall det händer något.Ska kika på det dära med besiktningsklausul!! BRA tips!!Men flytta innan jul är inte aktuellt, inte heller önskvärt från min sida...tycker ju inte om julen ändå Frulle, hoppas du mår massor bättre snart!!! Va kul med helg mitt i veckan Fjällis ha en riktigt bra helg
  • passionsblomman

Nä, det är klart du inte kan! Hade du trott det?

Ligg ner och vila dig har jag ju sagt!
    Du ska antagligen inte jobba imorgon heller.
    Sår i munnen ska man faktiskt vaa försiktig med, inte minst i influensatider. Nu hör du vad jag säger och bara är rädd om dig!

Frulle skrev 2009-11-12 07:37:42 följande:
    Va skönt med bilen!! Jag är "hemma" på hotellet idag. Klarar inte av att jobba.
  • passionsblomman

Lillabrud: vad gött att det inte blev ditt fel! Hurra!

Sonen är pigg idag men jag håller honom hemma, för jag tycker han ska ha en helt feberfri dag innan hangår till skolan. Snörvlar och hostar lite gör han men annars verkar han ok.

På mig bryter det inte ut. Det bara lurar i bakgrunden liksom. Men jag har sovit massor, så det är kanske det som håller baciluren i schack.

Soldemor: Jag tycker ärligt talat det låter som att det är din man som kommer att stå som förlorare i det här om han inte tar sig i akt snart. Jag hör en kvinna som tröttnat rätt ordentligt. Det är farligt för honom att ignorera det. Det kan hända att han snart inte har någon fru då. Dumma arga karl!

• passionsblomman

Cantaton skrev 2009-11-12 12:34:46 följande:
    Idag vaknade jag med världens huvudvärk... och somnade om... och vaknade igen vid 12... och sedan fick jag ett samtal från pappas sambo. Pappa har fått en blödning till, ett nytt dränage är insatt, han är åter nersövd och i respirator... Som om min huvudvärk blev bättre av det?Nu tycker sambon att vi ska gå ut och äta lunch. Kanske en idé?I eftermiddag ska jag på inspelning av Skavlan..
  • passionsblomman

Men herregud!
    Kan du inte få lägga dig hos din pappa då? Eller hos nån Stockholmstant!

Frulle skrev 2009-11-12 12:51:24 följande:
    Måste jobba i morron.. Har inget hotell att bo på då.
  • passionsblomman

Åh käregodegud! Vad fruktansvärt med sådan ovisshet! Och samtidigt finns där ju lika delar hopp som förtvivlan då...

Jag önskar jag kunde hålla om dig lite irl nu gumman.

*kramar så bra jag kan*

Cantaton skrev 2009-11-12 22:25:35 följande:
    "alltifrån att han blir sig själv helt och hållet till att han inte vaknar mer". Så mkt kan läkarna säga om hans förutsättningar just nu...
  • passionsblomman

Jag sa ju det! Du måste ta din mun på allvar, det tar sin lilla tid! Håll dig LUGN annars kan du få det skitjobbigt.

Nu åker jag och lämnar mina kattor för sterilisering. De har inte fått äta, så de hatar mig...

Frulle skrev 2009-11-13 06:09:06 följande:
    Ja mina problem är ju en fjärt i rymden nu, men oj oj va jag har gråtit i natt. Av smärta. Jag kan faktiskt ärligt säga att jag aldrig i mitt liv haft sådan smärta..Nej jag kan inte jobba idag. Finns inte en suck i världen.
  • passionsblomman

Nu är kissekatterna väl hemma och vakna och helt odugliga till avel mera.

De vinglar betänkligt när de går och den ena var helt förvirrad och gick och bajsade i en banankartong som lämpligtvis stod alldeles bredvid matbordet där jag satt med min sista pizzabit.
    Jag åt inte den sista...

En väldigt positiv sak är att det är BETYDLIGT billigare att göra det vi fått gjort här än vad det var i Sthlm.

De ser ganska roliga ut, krakarna när de stapplar runt här.

Nu kom min lilla panter här och BUFFAR och köööör för att jag ska ta hand om henne! Hon brukar aldrig komma sådär annrs. Nu är hon helt ynklig! Och hon välte ner i knät!

Solde, de fick inga trattar, vi skulle hålla koll och om de slickar får de tratt.
    Intressant med en katta på musmattan som samtidigt vill lägga ner huvudet på tangentbordet....

Svar på tråden Tantvarning6