Inlägg från: passionsblomman |Visa alla inlägg
  • passionsblomman

Tantvarning6

Jag blev visst ensam hemma, naturligtvs ville sonen kolla in när pappa spelar fotboll. OOOH så synd att alla gick..*ironi*

• passionsblomman

Varför o varför vägrar bt ibland att skriva dit veraler när man själv tydligt gjort det?

Jag vill också ha förbenat god mat! Vin har jag men ska man behöva laga och laga...kan man inte bara ha en liten kock som lksom dyker upp ur ett skåp lagom till middagsdags.

• passionsblomman

OOO vad mycket det står här idag!

Stackars dig Mulle. Jag förstår dig tyvärr mer än väl. Jag hade ett litet helsicke med min mun när den där mardrömmen höll på häromvåren/sommaren. Ena tanden de drog var de väldigt oroliga just för den där torra sockan som didis pratar om, så jag tänkte också att "Nej nu har Mulle fått en sådan" Bara för att de pratade så mycket om den. Jag klarade mig någorlunda undan så de läkte i hyfsad takt och räckte med citodonet, men värken INNAN dess med dubbel tandvärk...fy fasiken, det är det värsta jag varit med om. Faktiskt.

• passionsblomman

Haha!

*nynnar Titanic-soundtracket, medan vinden blåser i didis hår*

didis skrev 2009-11-16 22:00:28 följande:
    Ingen risk! På kursen ska min blivande chef gå och en drös från både Norge och England så ingen förväntar sig ändå att lilla jag ska fatta något på den nivån! Jag är mest med som kuttersmycke!!
  • passionsblomman

Men visst blir man GALEN!

Soldemor skrev 2009-11-16 22:07:45 följande:
    Internetelände! Skrev ett långt inlägg i tråden om tjocka katter, vad händer? Bredbandet kopplar ur sig!
Svar på tråden Tantvarning6