Tantvarning6
Ontihuvetontihuvetontihuvet
Vad trött jag är på huvudvärk!
Ontihuvetontihuvetontihuvet
Vad trött jag är på huvudvärk!
Åh, massage-tack!
Jag går nog fortfarande med mycket kvar i nacke och axlar eller det vet jag att jag gör, men det finns ju gränser för hur mycket massage man har råd att gå på tyvärr...
Och så tar nog de här ivf-funderingarna sitt och det där grävandet med sprutorna igår var ju inte dirkekt en avslappnande behandligng. Men dessutom så har jag fortfarande något vad det nu är i kroppen och snorar liiite och sådär.
Jag skulle kunna sova bättre än jag gör också. När jag vaknar fram på förmiddagen för att jag inte sovit på natten så har jag koffeinabsstinens. Mens har jag just haft också. Och lite rött vin-pyttelite verkligen, men se det G^ÅR ibland inte när man får migränkänningar.
Sedan borde jag väl ta raska promenaderi dagsljuset och jadda jadda, äta bättre bla bla.
Istället måste jag väl sätta någon slags fart på mig själv eftersom sväronen kommer i helgen och man väl borde försöka få sitt hem i lite hem-ligare skick till dess.
Åh NEJ!
Vad läskigt och nervöst! När får man veta EEG-svar då? Idag eller?
MV, berätta, ur ser blomman ut? Är den kanske som en jättestor prästkrage med "älskar älskar inte blad" och tydligt öga i mitten? Alltså typ som man ritar en blomma som barn nästan?
För i såfall är det en Gerbera du fått.
Du, det är helt ok att inte orka i ditt läge. Sorry om det blir tusen frågor här också, för det får du ju mer än nog av irl antar jag. Var här och andas lite istället och berätta det du orkar och ids och så kramar vi dig däremellan!
MV, gå och lägg dig! Och som sagt är det Amaryllis du fått. Underbar blomma förövrigt.
Nu ska vi gå och kolla nya foltbollslaget. Håll tummen att sonen gillar nya gänget och trivs och gör succé!
Heloise, i vår andra bebistråd heter tanten "indianer" . Som stolt tant tycker jag det är bättre. Särskilt när man inte vill ha besöket utan kan lägga sig i bakhåll och skjuta prick på fienden som kommer smygande. Man kan ju ibte skjuta ner tanter menar jag...
...men oj, det låter ju som att jag däremot tycker det är helt ok att skjuta ner indianer! Det är det ju inte såklart. Bara i det här sammanhanget...
Fotbollen var såklart en hit. Min son kommer att bli en total sportfåne...
...och jag inser att ska man få det här med mat och läxor och läggtider att flyta så kommer det att krävas en hel del logistik av sportfånens mamma.
Nuär det på tok för sent igen. Men sambon vill ju också ha middag och han slutar inte förrän 19 vissa dagar.
Och jag tycker att äta ihop kan vi väl åtminstone göra då nu när han iallafall inte slutar 22.00
Alltså måste jag nog se till att förbereda mat så det bara är skjuts i ugnen direkt efter träningen och färdigt precis till sambons hemkomst. Då är det sent, men inte så här sent.
Ja visst är de goda!
Jag sa just i mattråden att man borde samla alla "skjuts in i ugnenrecept" man bara kan få ihop. Alltså LÄTTA sådana som man bara tjoppar dit grejrna i formen/plåten och så smäcker in det i ugnen medan ris eller potatis kokar. Det kan man ju faktiskt pytsa ihop på plåten innan träning också och så bara grädda det hela när man kommer hem.