• Cantaton

Tantvarning6

Eller hur Men jag kan inte mumsa på alltför mycket gott...

Villemoa skrev 2009-11-25 13:22:39 följande:
    Kan ju vara en reaktion på allt som hänt också. Träna ska du absolut inte göra när du är förkyld!! Bättre att stanna hemma och bädda ner sig i soffan med nåt gott att mumsa på
  • Cantaton

Hahahaha. Ojojoj.. Troligt

Fjällbruttan skrev 2009-11-25 19:53:08 följande:
    Men snälla lilla Blommna, vet du inte de grundläggande principerna???Kakor och praliner som bryts till bitar är jättenyttiga för då trillar kalorierna ur!Och varm dryck är alltid nyttigt mot förkylningssymptom!Och i nybakta bullar som fortfarande är varma har kalorierna inte stelnat än så de kan inte fastna i kroppen!Annars går det bra att äta och gå samtidigt för då gör man av med mer än man äter
  • Cantaton

Jag har ingen lust att gå o lägga mig idag... varför? egentligen vore det ju hur mysigt som helst.

• Cantaton

Jag har, men använder inte.

lillabruden skrev 2009-11-26 03:16:50 följande:
    har nyss skaffat mig twitter....nån av er som har det?
  • Cantaton

Nja, jag tappade ju all arbetsstyrka när det var dags att söka den typen av jobb. Jag ska sjunga dubbel på Lucia samt på julafton, men annars faktiskt inte så mkt... Eventuellt sjunger jag lite för patienterna på sjukhuset i helgen. Får se. Just nu är jag ju sjuk och rösten mår inte så bra.

Sonja68 skrev 2009-11-26 12:17:06 följande:
    Cantaton: sjunger du nåt så här i adventstider?
  • Cantaton
    Heloise skrev 2009-11-26 13:12:20 följande:
    Jag har massor att göra i skolan, och borde egentligen vara superstressad, men jag ska vika tvätt och kolla på ett avsnitt av Lie To Me. Mitt liv, mina regler och skolan kan dra någonstans. De får ta en kölapp precis som alla andra och idag hamnar hemmet för skolan.Våra lärare har förlorat förståndet, totalt.
  • Cantaton

Om ni skulle söka nån som sjunger till er ceremoni, vilka ord skulle ni googla på då?

Svar på tråden Tantvarning6