• Frulle

Tantvarning6

Ja den ligger i täby, hägernäs.
    Den vi har i solna har vi ju hittat en köpare till. Vi orkar verkligen inte börja renovera den också och hålla på, så vi har hittat en köpare till den.
    Visst, vi hade nog kunnat få bra mycket mer om vi hade orken, men ni drar vi in ca 420.000:- (innan skatten) på att bara göra INGENTING! =)

Sonja68 skrev 2009-10-20 09:01:19 följande:
    Dfk: Jag tänker också behålla min ett tag till. Känns så jobbigt att byta nu när vi gift oss och allt TUR man har er så man får spy ur sig skiten och sen tralla vidare Frulle; Vilken lägenhet blev det?! Jag hänger inte med...Den som Cantaton visste vart den låg? Gud så härligt för er att det löser sig
  • Frulle

ja fint stavat och skrivet det blev här ovan!

• Frulle

Men kan det inte ha med vädret att göra?
    Jag kan få kliande grejer så fort det blir kallt snabbt!

Cantaton skrev 2009-10-20 10:01:06 följande:
    Im yours, skönt att ontet försvunnit.Själv har jag fått utslag på tre ställen... små/halvsmå röda prickar i tätt samlade i avgränsade områden som torkar ut huden... Jag förstår inte vad det är. Jag har aldrig varit känslig mot annat än brännässlor, och sådana har jag ju inte direkt utsatt mig för nu... Det kliar på det stället som är värst. De andra två ställena känner jag inte av - och ser inte heller, för de två är på olika ställen på ryggen. Någon som har ett hum om vad det kan vara?
  • Frulle

Go morron!

Jag tror vi nu äntligen bestämmt vad vi ska göra för pappa när han fyller 60! Vi ska bjuda med honom på en liten "wiskeytrip" till Scotland! Vad tror ni om det??

• Frulle

Men nu ska man itne lita på mina knän. Jag äter ju min knäppa medicin som gör att skelettet torkar ut och lederna blir inge bra alls..

passionsblomman skrev 2009-10-21 18:24:06 följande:
    Gissa vad? Jag mailar just nu med en kille som är jätteintesserad av mina kattungar! Jag lobbar för fullt för att han och hans sambo ska ta två... Håll tummarna är ni snälla! i Mulles fall knäna då i vanlig ordning.
  • Frulle

Nä be henne köra upp paketet i arslet!!

dfk skrev 2009-10-21 20:08:07 följande:
    Nä dra på trissor, nu mailade hon mig detta bara för en stund sen:"hej igen nu är det såatt det är flera som undrar om jag skullekunna skicka, därav tvingasjag gå och kolla vad det skulle kosta du fårett besked i morgon mvh ....... ps ringmig i morgon vid 20:00 tiden i så fallom intresse finns annars vet jag"Nu var ju visserligen tongången i mailet på ett trevligt sätt, men jag har tappat lusten helt. Hon kanske kände själv att hon var lite smått dum trots allt! Eller kanske var det någon som röt i åt henne...Fjosok, vad mysigt med luciatåg. Åh, vad jag längtar efter julen.Jag har tokhandlat lite nytt julpynt. Jag vill börja pynta redan nu!!
  • Frulle

Din käre man var in till mig igen!

Villemoa skrev 2009-10-21 23:57:15 följande:
    Har sett ditt namn förut i andra trådar men har nog aldrig sagt hej så hej, hej! Kikade in lite på din sida och GB, är du från E-tuna? Det är jag också fast jag bor i sthlm nu.Kram, kram
  • Frulle

Usch jag är rädd!!!!
    Jag har ju berättat att vi hittat en köpare till vår lägenhet i solna men nu har vi ångrat oss. Vi vill ta ut den för en ev budgivning och jag mailade igår köparna och berättade detta. Då började han hota om att han ska gå vidare och hit och dit!!!

• Frulle

Ja visst gör jag! Det är jag känd för här hemma också!

Kjell Präst skrev 2009-10-22 08:53:28 följande:

Det bästa med dig, Frulle, är att du uttrycker dig så diplomatiskt och aldrig låter känslaorna skena iväg och styra dig
  • Frulle

Jag sitter och väntar på att en mäklare ska ringa mig. Han skulle kolla exakt vad som står i bostadsrättslagen. Men han var 99% säker på att det krävs underskrifter av samtliga på ett och samma dokument för att det ska vara ett avtal. Vi har ju bara mailat om att dom skulle få köpa den.

Aleta skrev 2009-10-22 09:45:28 följande:
    Han är arg och besviken försöker skrämmas för att ni ska ändra er. Ni har väl inte skrivit på några papper?Efter vad jag har förstått så får en säljare ändra sig. Jag hade en kompis som till och med hade fått nycklarna till huset i handen när allt drogs tillbaka. Där hade det i och för sig gått lite väl långt för att avbryta tycker jag.
Svar på tråden Tantvarning6