Tantvarning6
Ljus nummer två i min favoritljusstake!!!
Ljus nummer två i min favoritljusstake!!!
Fjosok, får jag fråga varför du lagt ner musikerkarriären?
MV85, jag tycker att det låter som ett väldigt gott tecken för er framtid att han vänder sig till dig. Även om det såklart kan vara kämpigt alldeles i början (och alltid).
Sonja, det låter fint med pepparkaksbak och pappaläxhjälp!
I'm yours, vilket gottebord!
Lillabruden, jag har ju inte heller börjat med juliheterna än. "Bara" storstädat i en vecka... Eller nej förresten. Inte sant. Jag har faktiskt gjort julplanteringar och sambon har gjort iordning adventsljusstaken med fyra ljus. Men det är allt.
Pappa operation blev förresten inte av igår. Två mer akuta operationer fick gå före. Hoppas den blir idag då... Jag ska dock inte till sjukhuset idag. Istället ska jag på adventsfika hos vänner och sedan sjunga på Taizémässan i min gamla kyrka.
M, svartsjukan har en tendens att till stor del försvinna när man är trygg med nån :)
Blev ingen operation idag heller...
Värst vad många som tänkt på bröstop... Det skulle inte falla mig in - åtminstone inte av estetiska skäl. I så fall av medicinska. För att slippa ryggont när jag diskar och lagar mat och stryker och sånt.. Jag skulle visst aldrig kunna bli hemmafru - bäst att ha dem kvar som det är
Men jag klandrar ingen som gör det så länge personen som gör det faktiskt mår bättre av det.
Äsch, vaddå fantasivärld. Mår man bra och är nöjd så är väl allt frid o fröjd
Må vara intressanta tankar, men sluta tänka dem nu innan du börjar tro på dem
Instämmer
Förresten. Är det någon som har tänkt gå på Allt om Bröllopsmässan på Factory i Nacka 30-31 januari? Jag har nämligen rabattcheckar på inträdet om det är intressant...!