• Cantaton

Tantvarning6

Oj vad ni har skrivit ikväll när jag legat och sovit på soffan... Trött.

• Cantaton

Mycket gott - och varmt känner jag nu. Tack gärna.

Sonja68 skrev 2009-12-08 21:43:39 följande:
    God kväll, CAntaton, sovit gott? Vill du ha nåt? Grönt te, UTAN honung och en pepparkaka som mina flickor bakat?
  • Cantaton

Gör det. Låter sunt. Natti.

Sonja68 skrev 2009-12-08 21:54:58 följande:
    Vet ni, jag har jätteont i skallen och nu värker nacken och axlarna, så jag ska gå och knyta mig. Ha en trevlig kväll allihopa!
  • Cantaton

Jag tänkte väl!!

Panzerfaust skrev 2009-12-08 22:07:38 följande:
    Med sylt och rödbetssallad menar hon naturligtvis; Sylta.Sylt och rödbetssallad känns inte alls särskilt "mmm".
  • Cantaton

Sov så gott.

didis skrev 2009-12-08 22:45:25 följande:
    Go´natt go´vänner!Nu ska jag gå å lägga mig o drömma om tantträffar i sagoslott och helt jaga undan tanken på alla sjukdomar som kan hoppa på en om natten!
  • Cantaton

Usch. Ont i huvudet och kan inte sova. Jag som verkligen trodde att jag skulle få somna i vettig tid idag och sova en skön natt. Är ju faktiskt ordentligt trött.

• Cantaton

passion, se håret som en varningsklocka och ta hand om dig. Men faktiskt är det så att man tappar hår ett halvår efter att man har gjort något. Så vad hände i typ juni/juli? Det är det som påverkar dig idag... B-vitamin hjälper hår, hud och naglar. Och B-vitaminbehovet ökar av stress. Däremot kommer ju inte ett extra tillskott att B-vitamin "bota" din stress, så ta itu med den också. Kram till dig!

• Cantaton

Åh vad gott!!

Sonja68 skrev 2009-12-09 09:41:22 följande:
    Idag har jag ont i huvudet.Körrep sent ikväll, så maken får ta nattningen av småtjejerna.Imorgon har vi också ett långt körrep och maken har träning så jag måste fixa barnvakt.Igår kom brorsan förbi. Han hade varit hos våra föräldrar och pappa hade hämtat renköttet han haft för rökning.Till oss skickade de en påse med massa gott, rökt renkött!!!Så jag mumsade må ni tro igår kväll. Underbart gott
  • Cantaton

Jag är på världens sämsta humör och känner mig som en dålig människa... Ledsen o svag och känslig. Tar inte ansvar och bla bla... Men egentligen borde jag väl bara vara jätteglad för att pappa fakiskt GICK (med hjälp av "gåstol", arbetsterapeut och sjukgymnast) i korridoren när jag kom till sjukhuset.

Svar på tråden Tantvarning6