• Cantaton

Tantvarning6

Jobbar hon på restaurang?

passionsblomman skrev 2009-12-09 22:11:25 följande:
    Jag tror att Bruttan har fjällhäcken full med det julbord de just nu antagligen kör för högtryck. Jag vet att hade jag jobbat nu så hade det bara varit att logga ut och återkomma någon gång i mellandagarna, för det är S-J-U-K-T hur julruschen är i vissa branscher. Gissningsvis är det så även för Bruttan och gravid som hon är lär hon försöka sova lite emellan all matlagning.Så har jag tänkt hittills. Men nu kan jag inte låta bli att oroa mig ockås bara för det...
  • Cantaton

Ah! Ja då lär det definitivt vara fullt upp.

passionsblomman skrev 2009-12-09 22:28:01 följande:
    Cantaton, jo hon är ju kock och de har ju verksamhet däruppe och nu har jag inte vrålkoll på vad som är arbetsplats och vad som är eget...stugorna är väl deras...men restaurangen? Nu blir jag osäker här...men julbord håller hon på och fixar med nu iallafall. Jag har sms:at henne nu. Här kan man ju inte sitta och bara anta att allt är bra. Kvinnan är ju gravid för bövelen!
  • Cantaton

Instämmer.

passionsblomman skrev 2009-12-09 22:28:50 följande:
    Sonja, det krävs styrka att välja bort saker. Du var stark och valde rätt! Suss gott!
  • Cantaton

Haha. Barnvagn på taket? Menar du att det är TAK på Mustangen?!??!? Det kan det ju inte vara! Då är den inget att ha

• Cantaton

Hmm... aha. Jag trodde det handlade om snygga bilar

Heloise skrev 2009-12-09 23:10:32 följande:
    Mmm men jag tänker praktiskt, tänk på frissan Cantis, cab messar med frillan. Tak är bättre
  • Cantaton

Jag har inte ens råd med en praktisk, haha

Heloise skrev 2009-12-09 23:19:37 följande:
    iofs men vår budget tillåter inte riktigt de riktigt snygga, vi får nöja oss med praktiska haha
  • Cantaton

Jag ska försöka komma ihåg o svara på detta inlägg imorrn. Jag orkade bara inte ikväll.

Sonja68 skrev 2009-12-09 19:01:40 följande:
    Strålande nyheter ang pappa Cantis!Vem säger att du inte tar ansvar?!Du har ju verkligen haft en tung period nu iom pappa och teaterprojekt och allt annat. Sånt tar på krafterna.Jag ska snart pallra mig iväg på kören, men jag är proppmätt så jag vet inte hur det ska gå !
  • Cantaton

Nu tycker jag inte alls om den typen av klänningar. Men det var den finaste jag sett av den typen, hittills. Skulle dock aldrig ha den på mig

Fjosok skrev 2009-12-09 23:25:18 följande:
    Har just sett en Ronald Joyce, långärmad råsidenklänning modell klassisk, enkel och hur vacker som helst säljas på eBay för £5. Den gick minst på £900 ny, dvs över 10 000 spänn ...cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dllVad tycker ni om den?
Svar på tråden Tantvarning6