Åh nej!!! Bara var med din familj och försök vila när du kan. Tänker på dig. Jag vet tyvärr alltför väl hur det är på Iva...
Fjällbruttan skrev 2009-12-16 17:58:12 följande:
Hej!Sticker in skallen och talar om att jag lever, har inte hunnit läsa ikapp nåt och orkar inte just nu...Internet funkar igen men familjen är i kaos, svärfar störtade ut för deras källartrapp i lördags natt, slog skallen så han fick en spricka i skallbenet, höll i en jävla spritflaska som krossades under honom och ska av kroppspulsådern... blodet sprutade minst sagt..Förutom interkranielle blödning vid skalbenet som trycker på hjärnan.Han befinner sig på Iva och börjar långsamt återhämta sig, tack gode gud att manen är sjukvårdutbildad inom fjällräddningen, det räddade svärfars liv...och att det finns ambulanshelikoptrar!Har tillbingat senaste dagarna med att fixa larm och hemtjälnst till cancersjuka svärmor och försökt hålla ihop familjen och jag är så JÄVLA trött och ledsen just nu för jag oroa mig så för allt och alla!Förlåt ett jätteegoinlägg, har saknat er enormt och återkommer när jag hinner!!Kramar till alla!