• dfk

Tantvarning6

Hej små skruttisar!

Passion, vad glad din son ska bli när polarna kommer och hälsar på. Det är ju en jättebra idé! Ja, det gör ont i en, när barnen är ledsna. Det är inte lätt att flytta från sina bästisar.

Frulle, gnäll och gråt du, så tröstar vi dig! Efter regn kommer solsken. Höstdeppig?

Det där med vaccinet, är ju jättesvårt. Vet verkligen inte alls hur jag ska göra. Vad är farligast, att låta bli eller att vaccinera?
    Jag velar och försöker ta ställning om barnen ska få vaccinering
    men vet inte heller än.
    Hur tänker ni andra?

• dfk

Jag ska göra varma mackor och sedan ska vi äta marängsviss. Ja, jag vet det är en tisdag. Men varma mackorna går snabbt att göra och marängsvissen.... kan jag inte försvara, men det är gott.

• dfk

Cantaton, du har verkligen varit superduktig som har fixat
    din viktnedgång! Angående bettskena, kan vi inte anropa Didis.
    Jag tror att det finns olika typers bettskena. Jag har en lite billigare modell som blev gjuten efter mitt bett.
    Den duger utmärkt, då jag ligger och biter ihop käkarna periodvis
    bara.
    Jag förstår att det är oroligt med pappa.
    Kram!

Sonja, vad skönt att du åkte tillbaka och bråkade. Men ska det vara meningen verkligen att man ska behöva bråka sig till rätt hjälp?, det ska väl bli rätt från början ändå kan man tycka.

Passion, du lättade mitt samvete kring marängsvissen!

Frulle, vilken liten gullgroda du har!!!
    Heloise, smakade din marängsviss lika bra som min?

• dfk

Kramar till dig Soldemor! Fyfasiken vad jobbigt!

• dfk

Frulle, Känner du av symptom?
    Skynda och köp gravtest, man blir ett nervvrak om man inte vet.

• dfk

Frulle,ja ibland kan man ju faktiskt känna det i kroppen även fast det är tidigt och så är det så, men man kan ha fel också.
    Man kan bli lite skengravid, eller hur man nu kan uttrycka sig.

• dfk

Åh passion! Du är genial, vad kul vi skulle ha det! Vilken ordning vi skulle ha i vår by. Där skulle bara fina, snälla människor bo. Som sagt dräggen får bo någon annanstans!

• dfk

Cantaton, vilka goda nyheter med din pappas tillfrisknande!
    Otäckt att få blodsockerras och bli svimfärdig. Tur att du befann dig på sjukhuset!

Kjell, grattis till TV-jobbet!

Soldemor, det saknar rim och reson! Han ska vara rädd om dig, en sådan fin fru växer inte på träd. Han säger sårande saker som att du inte ska vara rätt person för själavård för att han kan nog inte komma på något annat desperat att säga till dig. Han försöker tvinga dig att anpassa dig efter vad han tycker är bra för er. Kramar till dig!

Lillabruden, rätt var det är så snubblar ni över drömhuset!

Kramar till er alla!

• dfk

Frulle! Gud vad roligt!!! Berätta hur det går med provfoto/film!

MV85- jag skickar massor kramar till dig, hoppas att du snart mår lite bättre!

Jag har städat som en galning idag! Är helt slut.
    En hel dag och jag har inte varit utanför dörren ens.
    Barnen bråkar och bråkar, blä.

Svar på tråden Tantvarning6