Tantvarning6
mkt bra passionis!!! klok morsa han har
mkt bra passionis!!! klok morsa han har
Men känslan beskriver inte alltid känslan vet du... jag gissar på att han tror att du alltid vet vad man ska göra och hur osv när något händer, och är lyckligt ovetande om hur du upplever det
nu börjar hjärnan bli trött, känslan beskriver inte alltid verkligheten ska det ju vara
Tjohejsan
strax innan jag ska iväg till jobbet måste jag ju komma förbi tanterna
När det gäller vaccinet... jag har valt att inte ta det. jag blev erbjuden via jobbet i och med att jag jobbar inom vården. Men jag tycker att jag inte vill vaccinera mig med tanke på att jag inte fått kräksjukan t.ex o andra fluenser som kommer o går och består... jag brukar inte bli så sjuk. Dessutom är inte min brukare i riskgrupp.
Men även när du tagit vaccinet kan du ju ändå vara smittbärare. Så det är ju viktigast att dem som är i riskgruppen får vaccinet.
Frulle, o ja ni andra som undrar om barnen...man kan ju titta lite på statistiken, hur många barn har vaccinerats o hur många har dött? betydligt fler har ju fått vaccinet o överlevt.
Men ni känner ju era barn bäst, blir dem lätt sjuka så kanske det är bättre att ge dem vaccinet... svårt...
För övrigt är jag ordentligt höstdeprimerad varje år, försöker hålla mig positiv men det är inte lätt. Skönt att jobba natt då man slipper bry sig om dagens äkliga mörker....
Ska köra till jobb idag...första körturen sen krocken...är lite nervös.....(kör svärmors bil..)
tinker, bra inlägg det där! vill tillägga att Fågelinfluensan var oxå mycket värre i smittspridning o sjukdom.... jag tror det ligger mycket politik i det hela och som du säger, propaganda. Men samtidigt, känner man att man vill vaccinera så ska man ju det.
hahaha Passionis, så gulligt!!! Men vilken påse snackade han om??? blåsan kanske?!
Bobou, helt rätt!
Ullared är mitt mekka, måste vallfärda minst en gång om året!!!
Inte sett serien dock......är det nått bra?
blää är på jobb o känner att jag vill hem o sova nu! körandet gick bra, hit iallafall, så ska man hem oxå! håll tummarna!
....fast ni sover väl säkert.....håll dem i drömmarna
ja det har jag hört. Men det gäller väl alla vaccin?
ska titta på lägenhet ikväll o på torsdag....höga förhoppningar om torsdagens, den har tydligen också varit ute länge på marknaden så då borde man ju göra en bra deal, OM det inte är mycket allvarliga fel på den,då skippar vi....
Sonja, läkarna får inte säga att dem vet något när dem inte vet. Tänk om läkaren hade sagt 'det ÄR lunginflammation' och så visar det sig att det är något annat och dem påföljder som kan bli...MEN samtidigt tycker jag att läkare får ju säga istället 'vi får ta några tester till innan vi kan fastställa diagnos' eler nåt.
Och du har ju rätt till journalerna, och när du är där, be om att få veta allt vad testerna är till. Du har rätt att veta men ofta är läkarna i sin egen lilla värld och glömmer ofta människorna dem behandlar....
Solde, usch..inget kul det dära....
Så sant som det var sagt
halloj.... jag hatar denna tid på året. Höll fantamig på o krocka IGEN!!!!!! Mår skit över att köra nu!!!! lånar svärmors bil för vi har varit på visningar m.m.
Har lagt bud på denna www.fastighetsbyran.se/Objekt/&pageRefId=37&ObjektID=493988
vi är nr 3 i budgivningen
Jag är säker på att jag varit skengravid mer än en gång, skitjobbigt är det! Man mår ju piss när kroppen beter sig konstigt utan anledning!!!
Och min viktnedgång har stannat upp.....mår ju inte så bra just nu o salladerna blir utbytta varannan dag..
Kan detta året bli sämre innan det tar slut?? Usch hoppas inte det *peppar peppar*
Skulle säga jättemycket men glömde det.....
Sonja, bra idé att ringa först!!! Tur dem tog dig på allvar nu, hoppas bakterien försvinner snart!
Solde, trist att det ska gå så långt, men om du flyttar kanske han tar dig mer på allvar....
Ska nu till jobb....ingen lust att köra