Tantvarning6
länken funkade inte..... har ni lust så välj malmö, bostadsrätt, och sortera på pris, Spånehusvägen 67
länken funkade inte..... har ni lust så välj malmö, bostadsrätt, och sortera på pris, Spånehusvägen 67
Ojdå! Men när bodde du där? Dem senaste åren har jag hört (inget jag kan verifiera precis..) att "flickorna" numer befinner sig på en annan gata jag inte tänker nämna....
Och tyvärr får jag säga att jag blivit förföljd lite överallt i Malmö en gång hade jag gympa i gymnasiet vid Pildammsparken och en Fiat full med killar i 20års åldern följde efter mig i typ 20min när jag sprang rundan! Dem stack när jag hann fatt min klasskompis...äckel!
Vi blev ändå överbjudna på budgivningen....så det blidde inte vår boning detdära
NU har jag läst ikapp mig från dem senast 2dygnen.....
Passionis, jag vill ha medborgarskap i Tantbyn, NU! Mannen min kan ju designa byn, han har läst en halv utbildning 3D design innan han kopplade om till Programutveckling...och med den utbildningen kan han skapa fiffiga dataprogram till oss som är sådär...tantanpassade
Och jag kan vikariera i bageriet då jag är uppväxt med en elvisp i handen (oj, lät farligt men ni vet vad jag menar ) För övrigt är jag bra på o sy med o funderat på skräddare....inriktning rörelsehindrades behov, men man kan ju ha både det och "vanlig"
Solde, jag tyckte det var jättetrist att höra om 'diskussionen'...Tinker har nog rätt där, han projecerar hur han känner för sigsjälv på dig... Ställ honom frågan om inte den egenskap att vilja hjälpa t.e.x kisekatter är en av dem som han blev förälskad i dig från början!
Jag ska skicka en av mina änglar till honom, så hon kan banka vett i honom!!
Canttant, SÅÅÅÅ SKÖNT att höra det nyaste!!! Sa ju att det skulle bra Det där med att vara rädd osv, jag tycker att läkare och sjuksköterskor så ofta glömmer att prata med patienterna när dem anses vara 'inte där'. Från en brukare jag hade fick jag höra om när hon var i respirator efter något liknande.. en SSK läste dagstidningen varje dag för henne, även när hon var omedveten. Det hade lugnat henne så mycket!
Hoppas din pappa håller sig pigg nu! Och TA HAND OM DIGSJÄLV!!! Svininfluensan kan gömma sig i jämförelse med vad stress gör mot våra kroppar och hjärna!
Frulle, du har min röst på moderator!!! vart ska jag lägga min röst??
Sonja, Heal the world var ju en lämplig låt för lillen att sjunga
åååh...nu har jag glömt resten av allt jag skulle säga.... men ni får ta för givet att jag alltid tänker på er alla
Som jag skrev innan så bjöd någon över oss på lghten....var o tittade på ett radhus idag men det var ett stort renoveringsobjekt (men det tyckte inte mäklaren....hhmmmm...) och vi vill inte renovera. Fler visningar på söndag o nästa vecka.
För övrigt är det bussen som gäller till jobb dessa 2veckor framåt iallafall.... hoppas att motpartens försäkringsbolag snabbar sig så jag kan lämna in min bil nån gång!!! Känns som att jag inte vill köra nån annan bil än min Sockersmulan...saknar faktiskt att köra henne!
längtar till lördag morgon, då går jag av o är ledig
Kjell, va roligt!! tänk om man hade fått en sida där alla som älskar en samlats o pratat gott om en.....fast det hade nog blivit en tom gästlista för min del Har kommit på att folk älskar mig lite i smyg...säger vi
Frullemulle, grattis till en bra deal! Så du lyckades laga klänningen? skönt! Min är ihopskrynklad o undanstoppad...tillsammans med min extra kina-klänning som vännen min vill ha på sin bröllopsdag...hon har inga planer på bröllop dem närmsta åren dock!
kan tillägga att jag fint åkt buss idag, promenerat sammanlagt 20min också till och från bussarna (tog omvägar) Kanske får jag upp motivationen till gymmet igen.
Ja, sen har inte JAG råkat ut för nån krock idag men blev vittne till 2st _nästan_ krockar. Jag tror att mörkret gör folk sura och griniga och fullständigt livsfarliga i trafiken!!!!
Ni som har facebook, har ni sett forum/tråden om att avslöja pedofilers identitet? Tydligen har den rört upp en storm....själv kan jag ju inte låta bli att skriva heller Är ett "fan"(engelska uttrycket )
godkväll kära tanter!
MV, vet hur det är, efter bröllopet slutade jag på mina tabletter och det har varit jobbigt...men utan dem hade jag inte klarat mig innan. Det måste ju också bli sämre för att bli bättre....hur ska man annars kunna veta vad som är vad...typ?
Solde,tänker på dig! Tycker det hela låter så hollywood drama från hans sida och jag kan bara föreställa mig hur dåligt du mår! vill han ge upp för detta så är det hans förlust! men vet att det inte hjälper kanske..
Sonja, skönt att ni nu vet mer och att ni börjar bättra er! Din dotter påminner om mig som liten, älskade att sjunga och var en pigg liten skit!
För övrigt låter det som din man passar perfekt in i tantbyn!
Detta med brudöverlämningen...tror att folk gärna beter sig som arslen när det anses mer acceptabelt. Lite inne på det Passionis skrev några inlägg innan.. alla accepterar att en brud beter sig som en bitch för att det är 'hennes dag'. Det märks så tydligt iallafall här i Malmö att folk mer än gärna trycker ner folk i skorna och beter sig illa utan dåligt samvete bara dem får en chans. Detta mot främlingar alltså.
sen tänker jag inte gå in på hur jag anser att man kan bli följd till altaret utan att det måste betyda något....hakkorset var ju faktiskt en religiös symbol från början..man kan ju ändra betydelser menar jag...om jag hade sagt vad jag tycker
idag har jag efter en tuff natt vunnit 500kr på triss och sovit så gott! sen när jag vaknade så lagade mannen middag.
Kan man sälja släktmedlemmar på tradera tro? Min mamma har snackat skit och storljugit för min morfar om anledningen till att jag inte vill prata med henne. Jag är inte min mors dotter....hade aldrig gjort nåt sånt!
ååh vad det låter romantiskt.....behöver du en dejt nästa gång?
sitter här och plågas som aldrig förr......jag vill ha l ö s g o d i s!!!!!!!! NU! men eftersom jag inte får köra min o skulle aldrig köra med en lykta nattetid ändå, så kan inte jag gå o handla där det är öppet
gooodiiiis!!!
här sitter jag och fryser! kan inte gå tillbaka till sängen för jag har faktiskt spenderat nästan hela dagar där sistone...börjar få huvudvärk av det.....ska tvätta vid 14.....kanske kan ligga lite till då
jag hoppas verkligen att saker o ting börjar bli bättre snart, riktigt snart för oss alla!!! Verkar som dem mörkare månaderna lagt skuggor över våra liv
jag tröstade mig med 2påsar mini kexchoklad igår, tror jag ska promenera ner till affären o köpa fler
kramar till alla!!
(har jag berättat att vi lagt bud på en ny lägenhet? www.hemnet.se/beskrivning/543362 )
haha jo men sånt får man ju räkna med den är så välgjord dock! den är bara 74kvm men känns som 80, och allt är fint gjort och underhållet! Toan är proffsigt gjort, köket med, tapeterna också och även golven är riktigt bra lagda! Vi får se om vi 'vinner' den om vi ska börja göra om tapeterna...pojkrummet får vi ju göra om då det blir vårt sovrum Resten kan vänta om vi vill..
Trist att höra om din pappa...men släpp aldrig hoppet gumman! Han är stark och sånt här måste få ta sin tid...tyvärr. När han sluddrar och glömmer prata färdigt, försök påminna honom så kanske han kan träna bort det... Jag har fortfarande en ängel hos er