Inlägg från: passionsblomman |Visa alla inlägg
  • passionsblomman

Herregud människa, gör som Mulle och ta dig något gott att dricka!

Jaså,man behöver ine spika det då...
    Jag skulle vilja ha gjort det mycket bara för att ha gjort det faktiskt. Fast ändå inte, för jag vill inte veta hur dålig jag skulle vara.

Nu ska jag glo på tv med min sambo.

Kram på er allihop!

• passionsblomman

Oj oj! Nu sitter jag och mailar med en kvinna som kanske vill ha min hankatt, om hon tycker han är fin på bilderna jag just skickat över!

Håll alla tummar ni har att hon vill och är normal och bra så jag kan köra dit kissongen imorgonkväll!

Isåfall vore det ju bara en kvar sedan och den kan få bo här om det är så det ska bli.

• passionsblomman

Villemoa, Idolsnack: Jag har Erik, Tove och Mariette som favoriter än så länge, utifrån helheten och att jag gillar deras utstrålning.
    Tyvärr åkte ju Jon ut och den där Camilla fick ahans plata, annars föll jag väldigt för hans sång också.
    Men det känns ganska öppet än vartåt detta bär i år.

• passionsblomman

Om nån vill se bild på mina mattor som jag köpte så har jag lagt in dem i galleriet nu. Fast det syns ju inte alls hur de egentligen ser ut ju!

Och så är det mina nyplanterade balkonglådor utanför köksfönstret.

• passionsblomman

Tack tack!

jo, det går bra, om man inte bor så det är frysgrader helt och hållet. Även miss i vintern kan man ju ha lite enar och julrosor och så ute om man vill. Cyklamen klarar ett par minus utan vidare och dessutom står mina lådor nära husväggen OCH under altanens stora tak, så där blir ju väsentligt varmare än ute i trädgården.

Räknar med att Murgröna och Skimmia samt bären- de heter nåt med C... ska klara sig även runt jul och då byter jag bara Cyklamen mot julros ochljungen mot limegröna små"enar".

Bobou skrev 2009-10-25 22:10:18 följande:
    Jättemysiga mattor! Och fina blomlådor såklart, men jag väntade mig inte mindre... Man kan alltså plantera blommor ute så sent på året? *okunnig*
  • passionsblomman

Gaulheria heter de röda bären!!! Shit, jag kom int på det fast jag vet det och då blev jag ju tvungen att tänka tills det kom fram i huvudet! Inte för att jag tror det spelar er nån roll, men jag blir tokig när jeg vet ord och inte kommer på dem!

• passionsblomman

Men hallå vad håller ni på med här på förmiddagen! KROCKAR!!! Fy lillaBrud vad otäckt! Vilken tur att du inte är skadad!

Hoppas det ordnar sig med bilen och allt. Ta inte på dig någon skuld innan saken är bedömd och utredd. Jag trodde faktiskt det alltid var polisen som ska ta tag i det.

Solde, kasta sig över gravstenar?? Uj vad du hade kunnat skada dig!

-Jo, balkonglådorna är i korg. Det är två som står intill varandra. Jag har dem i flera storlekar och köpte dem från mitt förra jobb.

Mulle, vad kul med nya lägenheten...och vad GLAD jag är att det inte är jag som ska packa nu igen! :-d

Jobblust? Vem fasen har det i sena oktober?

Säger jag som snart ska åka in till Af...

Svar på tråden Tantvarning6