• Luckyy

nån som har tips på nått bra land utomlands att gifta sig på?

vi planerar o gifta oss utomlands men har inte bestäma vart.
    så vi vill gärna ha massa tips

• Svar på tråden nån som har tips på nått bra land utomlands att gifta sig på?
  • BlomAnna

Fritidsresor anordnar speciella bröllopsresor alltså vigselresor till italien och thailand tror jag.

• PARIS 270608

Jag kan VERKLIGEN rekomendera er att göra som oss och gifta er genom svenska ambassaden i Paris. Supersmidigt, enkelt och helt underbart!

Måste dock bokas i tid, de släpper bokningarna för året därpå i sept så vill man få en tid får man ringa rätt snabbt.

Ikväll kommer jag fortsätta lägga upp bilder från vårt parisbröllop i min blogg:

www.metrobloggen.se/richielife

• Kikilise

Vi kommer att gifta oss i Svenska kyrkan på Teneriffa i december. Var enkelt att boka och det verkar vara en riktigt mysig kyrka. Om ni är ute efter kyrkobröllop kan ni ju leta runt lite på:

www.svenskakyrkan.se/default.aspx&ptid=0

Där finns alla svenska kyrkor runt om i världen som utför vigsel. Obs! I vissa länder (ex Thailand) kan man bara få en välsignelse och måste gifta sig hemma innan.

Hoppas ni hittar något ni är nöjda med!

• BlomAnna

Det är flera här inne som ska/har gift sig i New york och andra delar av USA, ska visst inte vara alltför svårt iaf inte i New York

• ellen78

Jag gifte mig i Karibien på ön Antigua. Var hur underbart som helst!!

• Hemliga jag

New York..!

Där skall iallafall jag gifta mej snart..känns verkligen inte unikt men väldigt roligt!

• BlomAnna

fru Hä skrev 2009-11-12 16:06:38 följande:

Maldiverna!!!!!!!!!!!!!!!!!! linda@maldivernakoll.se Vi gifte oss där den 4 april 2007. Magi!
    Kan du berätta mer? *nyfiken*
  • Äventyrlig

Thailand, Koh Lanta!

• fru Hä

maila till adress nedan./fru Hä

linda@maldivernakoll.se

BlomAnna skrev 2009-11-12 18:35:50 följande:
    fru Hä skrev 2009-11-12 16:06:38 följande:
    Kan du berätta mer? *nyfiken*
Svar på tråden nån som har tips på nått bra land utomlands att gifta sig på?