nån som har tips på nått bra land utomlands att gifta sig på?
vi planerar o gifta oss utomlands men har inte bestäma vart.
så vi vill gärna ha massa tips
vi planerar o gifta oss utomlands men har inte bestäma vart.
så vi vill gärna ha massa tips
Fritidsresor anordnar speciella bröllopsresor alltså vigselresor till italien och thailand tror jag.
Jag kan VERKLIGEN rekomendera er att göra som oss och gifta er genom svenska ambassaden i Paris. Supersmidigt, enkelt och helt underbart!
Måste dock bokas i tid, de släpper bokningarna för året därpå i sept så vill man få en tid får man ringa rätt snabbt.
Ikväll kommer jag fortsätta lägga upp bilder från vårt parisbröllop i min blogg:
www.metrobloggen.se/richielife
Vi kommer att gifta oss i Svenska kyrkan på Teneriffa i december. Var enkelt att boka och det verkar vara en riktigt mysig kyrka. Om ni är ute efter kyrkobröllop kan ni ju leta runt lite på:
www.svenskakyrkan.se/default.aspx&ptid=0
Där finns alla svenska kyrkor runt om i världen som utför vigsel. Obs! I vissa länder (ex Thailand) kan man bara få en välsignelse och måste gifta sig hemma innan.
Hoppas ni hittar något ni är nöjda med!
Det är flera här inne som ska/har gift sig i New york och andra delar av USA, ska visst inte vara alltför svårt iaf inte i New York
Jag gifte mig i Karibien på ön Antigua. Var hur underbart som helst!!
New York..!
Där skall iallafall jag gifta mej snart..känns verkligen inte unikt men väldigt roligt!
Maldiverna!!!!!!!!!!!!!!!!!! linda@maldivernakoll.se
Vi gifte oss där den 4 april 2007. Magi!
fru Hä skrev 2009-11-12 16:06:38 följande:
Thailand, Koh Lanta!
maila till adress nedan./fru Hä
linda@maldivernakoll.se