Inlägg från: mrsJR |Visa alla inlägg
  • mrsJR

2011 brudar del 4

Jag hade absolut inte tänkt ägna mig åt någon närmare bröllopsplanering förrän efter sommaren då det är så långt kvar men vad händer?

Jo jag hittar min drömklänning i senaste numret av Bröllopsmagasinet, precis den klänning jag föreställt mig att jag ska ha. Har nu tittat på den IRL och är helt kär! Vet att jag inte kommer ångra mig, har den där känslan i magen som jag får när jag vet att något är rätt och då ångrar jag mig aldrig. Fick precis samma magkänsla första gången jag såg min blivande man ;)

Så jag antar att klänningen är ordnad nu då.

• mrsJR
    Smålandsbrutta skrev 2009-11-14 19:35:12 följande:
    =PmrsJR: va roligt att du hittat din drömklänning, får man fråga vad det är för någon klänning? =P har också senaste numret av bröllopsmagasinet nämligen =)
    Det är Pronovias Hawai, nere i vänstra hörnet på sid 240.
  • mrsJR

Jag kommer få en andra ring, blivande mannen kommer bara ha sin förlovningsring. Vigselringen är redan utsedd, blir från samma märke som förlovningsringen så de matchar perfekt. Längtar tills jag får den på fingret!

I lördags var det exakt 1,5 år kvar till bröllopet, kändes lite speciellt faktiskt. Hade bror med fru över på middag och det var bröllopsprat hela kvällen. Fick så mycket bra tips och råd!

• mrsJR

Jag "hinner" inte planera och fundera så mycket, har fullt upp med studier och vår nya hundvalp. Lika bra det så man inte har allt klart för tidigt utan får suga på karamellen länge.

• mrsJR

Inser att det snart är ett nytt år :) Jag gissar att det är fler än jag som önskar att det var 2011 som stod för dörren istället för 2010. Man får helt enkelt drömma vidare ett år till, så småningom kommer vår dag också.

God Jul och Gott nytt år till alla 2011-brudar!

Svar på tråden 2011 brudar del 4