Inlägg från: mojikanan |Visa alla inlägg
  • mojikanan

2011 brudar del 4

Hallo hallo.. Får man delta eftersom man ska stå brud 2011? :)

• mojikanan
    ALLIMA skrev 2009-11-24 13:24:10 följande:
    Självklart mojikanan! När och var blir det? Skriv in dig i listan. Välkommen i gänget!
    Vad trevligt!! 25 Juni 2011 är det dags för oss!!
  • mojikanan
    Niini skrev 2009-11-24 13:41:56 följande:
    Ojdå, får hoppas det går bättre när det är dags ;)Själv drömde jag att det plötsligt blev -10 grader och mina 100 rosor på balkongen som jag ska ge åt sambon idag frös ihjäl :STur att det bara var en dröm! Ikväll blir det middag & mys när vi firar 5 år
    Grattis till er!! :)
  • mojikanan
    Energy skrev 2009-11-25 22:56:29 följande:
    Här var det full rulle. Kul att se! Själv har jag totalt tappat lusten för ett andra bröllop.
    Ska ni förnya era löften? :)
  • mojikanan
    varelse skrev 2009-11-28 21:56:08 följande:
    Hej!Nu har jag också hittat hit, efter en del om och men och hjälp från andra medlemmar. ;) Vi ska gifta oss 11e november 2011! :) Hittills har vi bokat lokal + festlokal, jag har köpt skor, bestämt varifrån jag ska köpa ett halsband och vilket, designat framsidan på våra inbjudningskort (jag kommer att göra dem själv). :)
    vad trevligt!! :)
  • mojikanan

Någon mer som ska välja att ha en vigselring i silver?

• mojikanan
    varelse skrev 2009-11-30 12:03:40 följande:
    Vad härligt!! :) Här hemma tycker nog min kära fästman att jag "håller på" lite för mycket med att kika på klänningar, fundera över färgteman, gästlistor, leta låtar till vår första dans som äkta makar etc. ;) Jag försöker tona ner mig lite, men det är så svåååårt. Jag ser ju fram emot det här som en tok! Även om det är sååå långt kvar fortfarande. Nästan två hela år. Hih.
    Svårt att inte låta bli.. :)
  • mojikanan
    Energy skrev 2009-12-01 08:33:19 följande:
    Ja det var tanken. Men det känns inte lika roligt längre när hans kompisar är pist off och vissa kommer inte ens sätta sin fot där. För att jag har varit "smaklös" nog att skriva bloggar om hur ledsen jag är över att vårt bröllop gick to h*ll. :-S
    Läste din blogg om bröllopet..
    Ja blev riktigt ledsen för din skull..
    Hur kan folk bete sig så??
    Om du är ledsen och besviken över att din stora dag inte blev som du hade tänkt dig så tycker jag verkligen att du har all rätt att kunna uttrycka dig i det!
    Och med tanke på hur en del betedde sig så har du all rätt att göra de..
    Har folk inge vett i kroppen??
    Tråkigt de med tårtorna med!! Hoppas att bagaren kompensera er!

Ja hoppas och önskar dig att eran dag där ni ska förnya era löften kommer bli en glädjens dag för er båda!!!
Svar på tråden 2011 brudar del 4