Parfunktioner?
Jag har ju då självfallet en mycket vacker kvinna som är väldigt intresserad av det här med vårat bröllop, och det tycker jag är väldigt roligt (att överhuvud taget någon vill gifta sig med lilla nördiga mig är ju väldigt märkligt, att det dessutom är den bästa kvinnan i världen är helt absurdt). Nåja, det var inte vad jag skulle skriva.
Min vackra kvinna är också mycket aktiv medlem här och det tycker jag också är väldigt roligt, jag tänkte att jag också skulle kunna få vara med på ett hörn och skaffa mig ett eget konto. Nu letar jag efter en funktion som gör att jag också kan få tillgång till våran bröllopssida, kanske dela på de verktyg som finns (bordsplacering, budget, inbjudningslista).
Till min förvåning finns inte ens någon funktion för att visa att det faktiskt är vi två som ska gifta oss. Jag kan ju inte vara den enda andra halvan som också är medlem här, och jag tror inte jag heller är den enda som vill vara involverad i bröllopets planering tillsammans med den bättre halvan?
Har jag missat något, är det en funktion som kommer att komma eller är det inte önskvärt alls?