Bröllopsfotograf Blocket?
Det finns en uppsjö bröllopsfotografer "där ute" och jag har precis börjat plöja igenom google... Upptäckte precis att man kan hitta fotograf på blocket.se. Någon som har erfarenhet/har anlitat någon därifrån?
Det finns en uppsjö bröllopsfotografer "där ute" och jag har precis börjat plöja igenom google... Upptäckte precis att man kan hitta fotograf på blocket.se. Någon som har erfarenhet/har anlitat någon därifrån?
Det är säkert inget sämre än något annat ställe:) jag har själv ingen erfarenhet tyvärr.
/Jessica
försök att kolla referenser och deras tidigare jobb...
Jag tror inte heller att de är sämre.
Vi skulle ju gardera oss så vi tog en etablerad fotograf i Trollhättan och vi är inte nöjda alls.
Albumet fick vi klaga på han hade inte tagit bort alla skuggor och solskens fläckar på huden såg för jävligt ut. Sedan kunde de inte sätta in 2 kort där vi ville ha dem.
Nu har det gått 3 veckor och vi har inte hört någonting inte ens om tackkorten...
Min man fick visa ryggen på väldigt många kort och när ansiktet var med var det i bakgrunden jätte tråkigt. inte ett enda kort på min frisyr eller klänning..
Allt kan gå precis hur som helst ändå..
Så länge fotografen har bra referenser, så spelar det nog ingen roll "var" du hittar fotografen. :)
Själva fick vi tips om vår fotograf här på bröllopstorget. Så nöjda!
Bokade idag en fotograf efter annons på Blocket.se! Hoppas som bara den att vi ska bli nöjda!
Undrar också, hittade du fotografer som tar 6500 för en heldag men e osäker på när d gäller bolocket :(
Nu har jag och min m2b bokat fotograf efter att ha gått igenom flera av fotograferna på blocket. Det blev en som tar halva priset i år! Vi är supernöjda! :)
piabruden: Vi har bokat 2 Brides Fotografer från blocket, ringde och pratade med en av tjejerna igår så jag känner mej mycket lugnare.
Anledningen till att jag va lite osöker va för att ja har fått många varningarn från att boka någon från blocket, men som sagt har pratat med en av dom igår så nu känns det mycket bättre :)
Jag bokade en tjej som heter Camilla, så det vart inte samma. :) Jag tror hursomhelst att ni kan vara lugna. Jag gick mycket efter magkänsla och den har aldrig svikit mig. :) Lycka till med allt!
Okej, har hon någon hemsida så man kan kolla vad hon har gjort tidigare?