Vad ska ni lägga i era favor boxes?
Jag är så nyfiken på vad ni ska lägga i era favor boxes??? Om man ska hålla kostnaden hyfsat rimlig (100 gäster) så är det enda jag kommit på: Godis!
Finns det något annat kul som inte kostar skjortan? Idéer?
Jag är så nyfiken på vad ni ska lägga i era favor boxes??? Om man ska hålla kostnaden hyfsat rimlig (100 gäster) så är det enda jag kommit på: Godis!
Finns det något annat kul som inte kostar skjortan? Idéer?
Jag ska bara ha två godisbitar i papper, typ Geisha.
ibumetin!
Vi ska inte dela ut några favors, men OM vi gjorde det så hade jag nog satsat på nåt ätbart.
Har läst här på BT att mer än hälften av favorsen oftast brukar lämnas kvar av gästerna. Endera för att de inte förstår att man får ta med dom hem, eller för att man helt enkelt inte vill ha dom. Så det löns nog inte att satsa på alltför dyra eller tidskrävnade saker.
Men just nåt ätbart så tror jag nog uppskattas av alla.
Ibumetin tyckte jag var ett roligt försläg Andra saker jag sett är t.ex. chokladknappar typ "ranskaliset pastillit" (vet ej vad de heter i Sverige) images.google.fi/images&um=1&sa=1&q=ranskalaiset+pastillit&aq=f&oq=&start=0 i en fin påse med band runt, lite dyrare chokladpraliner eller så nåt hemlagat godis.
Vi tänkte ha något godis i våra favors...Funderat lite på att fylla med dom små mariannekulorna...Blir nog fint med små vita godisar i rosa sidenpåsar..
Jag kan inte fatta meningen med favors, men ska man absolut ha det är väl nån bit godis i organzapåse "svensk standard".
vi ska ha choklad.. är ju själv chokladoman och uppskattar en god pralin i alla lägen Så det känns lite kul.
Lösviktste och fröer har jag också sett, som alternativ till chokladen. Men jag håller med KatjaB, en pralin har aldrig suttit fel.
choklad. meningen är ju att det är kul att få såklart! skulle då jag tycka.
Man kan ju lägga en Rocher-pralin på varje plats, ev. med bordsplaceringslapp fastsatt på den.
Eller en Marabou Premium minichokladkaka, ev. inslagen i färgmatchat papper...
Ett annat alternativ kan ju vara en liten skål på bordet med ex. Mariannekulor där flera kan ta ur samma, alltså inte varsin påse eller så... Vad jag krånglar till min beskrivning känner jag...
Spånar vidare och återkommer om jag har fler ideer....
någon ädelsten, har inte bestämt vilken
Jag är lite överdriven jag har olika saker. Har gosedjur (till barnen förstås) smycken, snuff bottles (luktkrus), dekorationsfigurer i sten (jade och liknande) och porslin.