• evelisen82

Skaraborg fotograf??

Jag och min blivande planerar vigsel på Kinnekulle den 22 maj 2010. Undrar om någon har en duktig fotograf i skjortärmen? =)
    Vore tacksam om ni har några tips, gärna med prisuppgifter och hemsida! Tack på förhand!

• Svar på tråden Skaraborg fotograf??
  • ElinDaniel

Vi letar också... :)

• nillapilla83

Nog måste det finnas fler fotografer i Skaraborg???

• Våren 2009

Jag kan verkligen tipsa om Fotoateljè Anund i Lidköping...jätteduktig och mysig fotograf.

Ta ett kik på deras hemsida: www.ateljeanund.se/.

• evelisen82

Våren 2009: Hur var dem i pris?
    Jag har hittat en Berit Abrahamsson i Skara. Verkar också bra!
    Tack för tipsen!

• Nordiskbrud

Vi har anlitat Kinnebild. Jättefina bilder och supertrevlig fotograf. Vi har tagit det stora paketet så han (+ en fotograf till, inte standard men de är två om man vill ibland om det passar dem som vi förstod) är med hela dagen och kvällen Vill verkligen rekommendera

www.kinnebild.se/

• SaraPayam

Vi hade Annelie Johansson som fotograf på vårt bröllop, å vi är så nöjda, hon va med oss hela dagen å fångade så många av våra fina minnen på bild!!

Här är hennes hemsida; www.ogonblick.nu

Vi träffade även några andra fotografer, tex Berit Abrahamsson & Sara Anund, men det sa liksom inte klick när vi träffade dem, så vi valde borde dem väldigt snabbt...

• Trollmor 86

Vi lutar åt att anlita Kinnebild eller Anund. Se vad det blir :)

• kreativ

vi använde oss av daniel ryman, www.artbyryman.com/ och vi blev jättenöjda, från götene. vet dock inte vad han gör idag och om han bor kvar men värt att kolla upp

• brud2011

Letar också fotograf i Skaraborg, så alla tips är välkomna :)

• Trollmor 86

Vi har bokat kinnebild =)

• modh

Hej! Vi ska gifta oss i septeber i år, vi har bokat kinnebild. De tog nyligen kort på våra barn,de blev jättebra! Tycker de är toppen,är det några från Lidköping som ska gifta sig i sommar? Ha d bäst alla!

• Trollmor 86

Vi ska gifta oss den 7e augusti =)

• Robi10

Jag gifter mig i maj och bokade kinnebild också.

• Robi10

Hej tjejer, var är ni? Har ni tips på florist och frisör i Skövde?

• ElinDaniel

Fick en fotograf från Töreboda idag! Sååå kul!!! Kolla in kajsa tohren i Töreboda! Superkul att hon tog oss. ;) Dagen räddad!

• ElinDaniel

Florist har jag inte bestämt än, men frisörer finns det massor av i skövde. JAg ska vara på en salong i tibro.

• ActDontTalk
    evelisen82 skrev 2009-10-25 21:50:03 följande:
    Våren 2009: Hur var dem i pris? Jag har hittat en Berit Abrahamsson i Skara. Verkar också bra! Tack för tipsen!
    det är min gamla fotolärare från gymnasiet. hon tar jättefina bilder!
Svar på tråden Skaraborg fotograf??