Skaraborg fotograf??
Jag och min blivande planerar vigsel på Kinnekulle den 22 maj 2010. Undrar om någon har en duktig fotograf i skjortärmen? =)
Vore tacksam om ni har några tips, gärna med prisuppgifter och hemsida! Tack på förhand!
Jag och min blivande planerar vigsel på Kinnekulle den 22 maj 2010. Undrar om någon har en duktig fotograf i skjortärmen? =)
Vore tacksam om ni har några tips, gärna med prisuppgifter och hemsida! Tack på förhand!
Vi letar också... :)
Vi med! Just nu leder www.louise-eleonore.se/ och www.teammysak.se/ . är det någon som känner till fler fotografer i skaraborg? ju fler val, desto bättre!
Nog måste det finnas fler fotografer i Skaraborg???
Jag kan verkligen tipsa om Fotoateljè Anund i Lidköping...jätteduktig och mysig fotograf.
Ta ett kik på deras hemsida: www.ateljeanund.se/.
Våren 2009: Hur var dem i pris?
Jag har hittat en Berit Abrahamsson i Skara. Verkar också bra!
Tack för tipsen!
Vi har anlitat Kinnebild. Jättefina bilder och supertrevlig fotograf. Vi har tagit det stora paketet så han (+ en fotograf till, inte standard men de är två om man vill ibland om det passar dem som vi förstod) är med hela dagen och kvällen Vill verkligen rekommendera
www.kinnebild.se/
Vi hade Annelie Johansson som fotograf på vårt bröllop, å vi är så nöjda, hon va med oss hela dagen å fångade så många av våra fina minnen på bild!!
Här är hennes hemsida; www.ogonblick.nu
Vi träffade även några andra fotografer, tex Berit Abrahamsson & Sara Anund, men det sa liksom inte klick när vi träffade dem, så vi valde borde dem väldigt snabbt...
Vi lutar åt att anlita Kinnebild eller Anund. Se vad det blir :)
vi använde oss av daniel ryman, www.artbyryman.com/ och vi blev jättenöjda, från götene. vet dock inte vad han gör idag och om han bor kvar men värt att kolla upp
Letar också fotograf i Skaraborg, så alla tips är välkomna :)
Vi har bokat kinnebild =)
Hej! Vi ska gifta oss i septeber i år, vi har bokat kinnebild. De tog nyligen kort på våra barn,de blev jättebra! Tycker de är toppen,är det några från Lidköping som ska gifta sig i sommar? Ha d bäst alla!
Vi ska gifta oss den 7e augusti =)
Jag gifter mig i maj och bokade kinnebild också.
Hej tjejer, var är ni? Har ni tips på florist och frisör i Skövde?
Fick en fotograf från Töreboda idag! Sååå kul!!! Kolla in kajsa tohren i Töreboda! Superkul att hon tog oss. ;) Dagen räddad!
Florist har jag inte bestämt än, men frisörer finns det massor av i skövde. JAg ska vara på en salong i tibro.