Jenny Hammar
Jag var precis in på Jenny Hammars sida och hennes bilder är helt fantastiska. Är det någon som vet vad hon tar för en heldag?
Jag var precis in på Jenny Hammars sida och hennes bilder är helt fantastiska. Är det någon som vet vad hon tar för en heldag?
Varför inte mejla henne och få svar direkt?
Jenny gjorde mina bilder till "For his eyes only" som jag gav till min man i morgongåva. Jenny är en urgullig, jätteduktig tjej som gjorde att korten blev tusen gånger bättre än jag vågat hoppas på. Jag kan verkligen rekommendera henne!
Jenny tog våra bröllopsbilder och de blev fullkomligt fantastiska. Hon är en underbar fotograf och var ett otroligt stöd under hela dagen med mycket mer än fotograferingen. Jag kan verkligen helhjärtat rekommendera henne! Anlitar ni henne kan ni verkligen bara slappna av och njuta (vilket tyvärr inte ar fallet med alla leverantörer av bröllopstjänster).
Jag kan inte svara på prisfrågan då vi gifte oss 2008 och bokade henne 2007, så priserna har nog ändrats sedan dess. Det enda jag kan säga var att det var värt varenda öre!!