• CeKe

Hur träffades ni?

Jag och min sambo träffades via Spraydate september 2007. Jag hade varit på några mer eller mindre misslyckade internetdater tidigare, så hade inte så stora förväntningar. Vi hade chattat ett tag och tillslut blev det i alla fall dags att träffas. Vi skulle gå o bowla, men det blev bowling, middag och ett gäng öl och vi hade jättetrevligt och vi pussades lite blygt innan vi gick åt varsitt håll. Nästa date blev vid en sjö där vi fiskade, grillade och hade riktigt mysigt. Det var då jag föll pladask =) Han satt och sjöng "Det är inte lätt att va ödmjuk..." och såg sådär otroligt härligt busig ut =) Den kvällen pussades vi så mycket i bilen innan vi sa hejdå (med motorn avstängd men radio och lysen på...) att vi tog slut på batteriet och en kompis fick komma och hjälpa igång bilen igen. haha. På tredje daten tog KeCe med sig en väska med myskläder hem till mig och sen dess är det vi och han flyttade mer eller mindre in strax därefter =)

• CeKe

Oj, vilken grej!

Bluebride skrev 2009-10-18 21:56:52 följande:
    min kille var min flyttkarl och vissa omständigheter gjorde att jag inte kom in i min lägenhet så jag fick flytta mina saker till hans loge, så fick jag bo hos honom i en vecka, dag 3 så blev vi ihop
Svar på tråden Hur träffades ni?