• iregnet2010

Skriker högt så att alla hör....

JAG ÄR FÖRLOVAD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

*Studs studs studs* trots att de var några dagar sen så är jag fortfarande i extas. Har väntat, trånat, misströstat och läst BT nu i smyg i flera månader!

Frieriet var underbart, i regn på en plats som betyder väldigt mkt för oss och faktiskt en överraskning (jag som alltid listar ut allt annat innan).

Så underbart att ÄNTLIGEN få dra igång med planeringen, inte behöva drömma i tysthet och framför allt, få visa alla i hela världen vem jag älskar mest av allt.

Så alla ni som väntar och väntar...ge inte upp. Plötsligt händer det...

*Studsar vidare på molnen*

• Svar på tråden Skriker högt så att alla hör....
  • krutt

Grattis! Vet känslan, den är faktiskt underbar! När man äntligen får visa vem man tillhör på något lite extra sätt!

• Mirey

Grattis! Du verkar juh va jätte glad, så härligt med kärlek! När e bröllopet? Lycka till med planeringen!

• aikidoaasa

Grattis!

Jag vet precis hur det känns. Jag gick runt och var ledsen i ett bra tag för att min sambo inte "ville" fria... men när han väl gjorde det så fanns det ingen annan som var gladare än vad jag var! Och det ÄVEN om han faktiskt gjorde den tabben att fria på en dag som jag sagt innan var en "tabu-dag". Så sugen var jag på att få höra de orden. (Med tabu-dag i det här sammanhanget så anser jag att vissa dagar är reserverade för andra saker än frierier; julafton, födelsedagar, andras bröllop, alla hjärtans dag - det finns så många andra dagar på året: varför inte sprida ut myskänslan på fler än att endast en/få dagar om året.) Men han tyckte visst att alla hjärtans dag var den perfekta dagen att fria på.

• Violator

Jag längtar tills jag får studsa på molnen...

• Violator

Och grattis så klart!!! Verkligen!

• Flodis Hjärtat

Jag väntar också...Grattis! Lycka till med planeringen nu.

• JuliaAmalia

Grattis!! Det är en fantastisk känsla. Går inte att tänka på annat första tiden, njut av det!

• iregnet2010

Tack snälla ni, vet att sådna här trådar kan vara en blandning mellan upplyftande och irriterande när man går och väntar..

• Eileme

GRATTIS!!

Jag väntar och längtar också... ;)

• Chris24

Grattis!!

Jätte underbar känsla är det allt ja
    Du är värt det! Grattis! njut vidare!

Svar på tråden Skriker högt så att alla hör....