• anoli

Partnerskap?!

Vill inte göra en partnerskapssida för mig och min flickvän då vi faktiskt inte ska ingå partnerskap - vi ska gifta oss!
    Men det tar emot att nån av oss ska behöva kallas brudgum om jag ska göra en sådan sida..

Blir irriterad!

Så. Då har jag fått det sagt ;)

• Svar på tråden Partnerskap?!
  • nano86

Ska gifta mig med en kille men jag har faktsikt tänkt på det du nämner. Vaför måste samkönade par ha en annan typ av sida?!

• flassan

Det är helt SJUKT jag har med tänkt på det! Ska vi skriva en protestlista och maila över till ansvariga?

• aikidoaasa

Det tycker jag vi ska påpeka över! Samma rättigheter till alla!

• anoli

Jag har faktiskt mailat, nu vet jag inte om det mailet kom i rätta händer förvisso. Men har för mig att jag läste att en annan tjej här inne mailat, och då hade fått svar att de skulle ordna det snart.
    Jag menar numer får ju samkönade par ingå äktenskap.. och det börjar ju bli en stund sedan nu...!

• Redaktör

Hej!

Vi på redaktionen förstår absolut er frustration - det här ligger högt upp på vår lista över saker som behöver åtgärdas på BT. Dock är det tyvärr en åtgärd som kräver en större insats av våra webbutvecklare/tekniker och därför kan jag inte utlova ett datum när det ska vara fixat. Men vi är medvetna om problemet.

Ni får gärna göra oss uppmärksamma på annat som vi behöver åtgärda. Till exempel upptäckte vi att forumkategorin Partnerskap var inaktuell, den har vi nu döpt om till Regnbågsbröllop.

Vänliga hälsningar

Redaktionen

• 090208

Heja heja!

Redaktör skrev 2009-11-10 11:29:24 följande:
    Hej! Vi på redaktionen förstår absolut er frustration - det här ligger högt upp på vår lista över saker som behöver åtgärdas på BT. Dock är det tyvärr en åtgärd som kräver en större insats av våra webbutvecklare/tekniker och därför kan jag inte utlova ett datum när det ska vara fixat. Men vi är medvetna om problemet. Ni får gärna göra oss uppmärksamma på annat som vi behöver åtgärda. Till exempel upptäckte vi att forumkategorin Partnerskap var inaktuell, den har vi nu döpt om till Regnbågsbröllop. Vänliga hälsningar Redaktionen
Svar på tråden Partnerskap?!