• HB09

Hjälp - tips på lite dyrare bröllopspresent?!

Behöver akut hjälp med idéer på bröllopspresent i ca 5-6 000 kr-klassen!

Det ska vara en gåva till min chefs affärskontakt i England, så det får ju gärna vara något svenskt, dock ej vinglas etc, utan något mer originellt och personligt (suck). Har dessutom bara till imorgon lunch på mig att hitta denna fantastiska gåva, så jag behöver er hjälp!!

• Svar på tråden Hjälp - tips på lite dyrare bröllopspresent?!
  • anne på grönkulla

Är du i Stockholm? NK har både en bra glasavdelning (längst ner) och linnedukar från Klässbol (tygavdelningen, tror jag) där man kan få bra hjälp (iallafall om man har en budget i den klassen! - tro mig, jag har gjort det!). Glas kan ju vara konstglas typ an stor skål eller så också. Svenskt tenn bör kunna ge bra service på presentideer om man ber om hjälp också.

• HB09

Ahh, Svenskt Tenn - att jag inte tänkte på dem! Jättebra idé, tack snälla du! NK var min "nödutgång", men det är så jobbigt att springa omkring där när man inte har konkreta idéer... Men visst, deras köksavdelning längst ner är faktiskt riktigt bra!

• aikidoaasa

Något från Kosta Boda eller liknande. Så svenskt (med betoning på högre prisklasser) kan det nog inte bli.

Svar på tråden Hjälp - tips på lite dyrare bröllopspresent?!